følelser

getti

Andre møte med forumet
hei hei folkens - håper noen kan gi meg noen råd !
(bare en ting-det er første gang jeg skriver noe selv her)
jeg sliter så med å ha over skud til typen min nå, dattra vår er 3 månder og vi har kansje hatt oss 4-5 ganger etter fødselen,og det har bare vert for å slippa maset fra han.... er det vanlig å ikke ha så lyst????
han blir sur og grinite av dette og det fører til en del krangling, men jeg syns ikke det er noe godt lenger.....
er som om jeg bare føler lengsel etter jenta mi ,gir liksom all kjærlighet til henne nå..
fint om noen tar seg tid til å svare meg:)
 
Jeg tror det er ganske vanlig at det tar litt tid før lysten kan komme tilbake...
Det er vel veldig idividulet også da,
men har hørt om at menge ikke har noe lyst i det hele tatt...
 
Kjæresten din bør jo absolutt ta hensyn til deg da,
du har  tross alt født et barn,
og kroppen har gått igjennom store forandringer, så det er ikke så rart om det ikke er rett tilbake til det normale!
 
Håper det ordner seg for dere...
Og lysten kommer nok etterhvert, men ta den tiden du trenger mener nå jeg!
 
Og forresten, velkommen til Babyverden!![:)]
 
Uff,er ikke moro når en får det sånn...
Men det er veldig vanlig!!!
Er hormonene som gjør det,vennen!
Og brått så spretter lysten tilbake igjen...
Typen din er ikke alene om det,kan du fortelle han - og er jo andre ting enn direkte sex du kan gjøre sånn at du "stiller hans behov"![;)]
*Og ,velkommen hit til BV!!![:)]
 
..hmm...jeg syns du skal snakke med samboeren din om det..du har tross alt født dattera hans for ikke så mange mnd siden..
 
skjønner veldig godt at du gir henne all kjærligheten din...sånn var jeg å i begynnelsen, all min kjærlighet til henne..jeg trodde faktisk at jeg hadde mista følelsene mine for han..men jeg fant ut etter hvert at de fortsatt er der, like sterke..[;)][;)]
 
men jeg syns at han burde ta hensyn til deg, ta vare på deg og respektere valget ditt..det er en stor forandring i livet, når babisene våre kommer..da er man ikke bare to lenger, men tre [;)]
 
så, få han til å forstå at du trenger litt tid til å komme deg tilbake til normale lysten din..[:)][:)] men den kommer tilbake etterhvert, det har min gjort big time iallefall [:D][:D] 
 
lykke til da..og håper at det hjelper litt [:)][:)][:)]
 
Back
Topp