følelser... og menn

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Har menn i utgangspunktet mulighet til de samme følelsene som oss jenter, eller er det arvelig betinget at de aldri vil ha de samme dype følelsene???Hva tenker dere jenter?????

Jeg tror det er VELDIG forskjellig fra person til person jeg da, uansett hvilket kjønn det er. Jeg er ikke noen følelsesperson, men sambo er flink, og har gjort meg flinkere[;)] (Asså til å kjenne på følelser, snakke om de osv)

ORIGINAL: Råsa Muffin

Jeg tror det er VELDIG forskjellig fra person til person jeg da, uansett hvilket kjønn det er. Jeg er ikke noen følelsesperson, men sambo er flink, og har gjort meg flinkere[;)] (Asså til å kjenne på følelser, snakke om de osv)

Den veien var ny for meg!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D] Hehe.. godt å høre man ikke skal sette folk i bås, bare opplever at det ofte snakkes om det...

individuelt fra mann til mann. tror mengde testosteron og slikt kan spille inn på hvor følsom, ikke følsom de er. (tror[8D])

har opplevd 3 versjoner... eksen jeg hadde rundt russetid var sånn midt i melomm liksom, så var jeg sammen med en i 3 år som var mega følsom og nå er jeg gift med en mann som jeg på 8.5 år ikke har sett felle en eneste tåre...

Følelser er vel uavhengig av kjønn......
hvilke følelser skulle kvinner ha som ikke menn har??

Min mann har i hvert fall de samme følelsene som meg...Hvordan man viser følelser er forskjellig fra person til person, ikke fra kjønn til kjønn. Vil jeg si da.

Min mann er like kjærlig og omsorgsfull som meg. Kan godt felle en tåre om noe trist skjer også... Men føler ikke at han ikke er "manndig" fordet!

ORIGINAL: Dråpe

Min mann har i hvert fall de samme følelsene som meg...Hvordan man viser følelser er forskjellig fra person til person, ikke fra kjønn til kjønn. Vil jeg si da.

Min mann er like kjærlig og omsorgsfull som meg. Kan godt felle en tåre om noe trist skjer også... Men føler ikke at han ikke er "manndig" fordet!

ikke sant, alle har de samme følelsene. I hvilken grad man er i kontakt med sine følelser er et annet spørsmål, og ikke minst hvordan vi viser våre følelser. Kvinner og menn har kanskje ulik måte å vise sine følelser på, men vi er nok i bunn og grunn veldig lik.

Jeg tror det er veldig forskjell på menn - akkurat som på oss kvinner.
Jeg vet at jeg har vært heldig med min mann som er like kapabel på DYPE, seriøse følelser og som i tillegg evner å vise de og snakke om de.
Vet at mange ikke er på den måten i det hele tatt. Men som oftest tror jeg ikke det skyldes at de ikke har dype følelser, de er bare ikke sikre på hvordan de viser de eller så tør de ikke vise eller snakke om de.

Ja, jeg vet jeg dro strikken litt i innlegget mitt[;)], men har bare så mange egne erfaringer, og andre venninners erfaringer med menn som ikke har eller kan vise ordentlige følelser. Det er som om man sier "glad i deg", men det er ingen dybde i det.. altså i hva man gjør. En ting er jo å si noe, en annen ting er at man gjerne bør vise det i handling og. Hva er "nok" handling for dere jenter?? Hva trenger dere i hverdagen??[:)]

[8D]

Jeg tror føleler går på person, ikke kjønn, sa ja jeg tror menn kan ha de samme dypr følelsene.

Heldigvis [8D]

1.eksen min var en sånn følelsesperson som kunne grine fordi han hadde en dårlig dag på jobben...

2.eksen var en sånn; elsker deg, elsker deg mere, elsker deg mest, mushi, mushi, mushi, bli kvalm og overelske-type gubbe....(i tillegg til å være en mega frekk hissig og ufyselig kar på fylla) Glad jeg er kvitt han!!!!!!

Sambo nå; Perfekt!!!! Kan snakke om følelser, men viser mer enn forteller hvor mye han setter pris på meg og barna! *elsk*

Jeg synes det er deilig å ha en mann som føler litt anderledes på ting enn hva jeg gjør...
Det skal være en forskjell, det styrker vårt forhold.

Til tross for at han er veldig MANN, er han flink til å ta opp ting, prate åpent om ting osv.
Men han gjør det på sin "mannemåte"[8D]

Back
Topp