Lil-17
Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Skjønner at det kan være vanskelig med sprøyteskrekk altså. Men viss dere evt må visere (ivf f.eks) så er det du som tar sprøyter, mannen må bare levere 'varen' sin. Trenger ikke å være mer delaktig enn det dersom han ikke klarer det.Vi har vært via gynekolog om eventuelt dette er neste alternativet, men har ikke vært det morsomste å skulle begi seg ut på når det er noe man ikke vet hvordan det forgår Det har også vært blandede følelser for samboeren min som jeg skjønner veldig som har veldig sprøyteskrekk, og han takler ikke snakke om nåler og blodprøver uten at han noen ganger går unna. Han snur seg unna når jeg har vert att legen og tatt blodprøve som en vanlig legetime for å si det sånn Så skjønner at dette ikke er noe koselig for han å skulle gjøre, når den skrekken er sånn
Og gynekologen ønsket først at samboeren min gjorde litt endringer i hverdagen for så ta ny test om kanskje det blir bedre kvalitet som det har blitt og det er jo veldig positivt att det går riktig retning der. Så får egentlig se ann om hva som blir best for att det skal blir en positiv test
Håper at de endringene er det som skal til for å spiren til å sitte