Følelsen av

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
at det begynner å blø... Kjenner den hele dagen. Er 5 uker i morgen, og har tidligere begynt p blø 4+3 og 4+4.
Har så lyst å få tatt en ny hcg-blodprøve, men er jo i Sverige på ferie.
Har så langt ikke sett noen blødning.

❤️ endelig 24/3-15 ❤️

Jeg hadde den følelsen nesten hele uke 5. Men nå har det gått over :-))

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Sånn følelse har jeg hatt flere uker ut i svangerskapet begge gangene og det gikk bra, så det trenger ikke være noe galt :)

Sniker fra januar15. Først å fremst Gratulerer så mye xlibrax80:D nå skal spira bli helt til mars:) jeg er 15 uker nå, å har den følelsen enda, kjennes også ut som mensensmerter. Men alt står bra til med lille nurket i magen <3

Sånn er det her i gården også! Er 7 uker nå, mistet i uke 10 sist. (Dvs. Hadde en knøttliten frisk blødning i uke 5, før spotting av gammelt blod i uke 9, endte med konstantert BO i uke 10)
Skulle ønske man ikke hadde alle
De ekle følelsene i magen :(

❤️ Mars 2015 ❤️

Sniker fra januar15. Først å fremst Gratulerer så mye xlibrax80:D nå skal spira bli helt til mars:) jeg er 15 uker nå, å har den følelsen enda, kjennes også ut som mensensmerter. Men alt står bra til med lille nurket i magen <3
Takk takk :)
Har ikke menssmerter, bare den følelsen av at det snart begynner å blø.
Føles bedre nå med 5+0, og håper det holder hele veien :)

❤️ endelig 24/3-15 ❤️

Kjenner meg gost igjen. Har aldri hatt sa før, men er jo like redd for det. Hender jeg må ta en titt i trusa eller toalettskåla (skjedde sist for et øyeblikk siden), men alt er bra så langt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp