Følelsen av at det ikke er liv?

minlillestoreverden

Forelsket i forumet
Første svangerskap var jeg skikkelig gravid, masse symptomer og jeg bare visste at jeg var gravid! Denne gangen har jeg lite symptomer, og føler meg ikke gravid i det hele tatt.
Er 10+6. Jeg kjenner ikke engang livmora mi, og det gjorde jeg da sist på denne tiden. Ofte dukker det opp i hodet mitt at jeg tror fosteret har slutta og vokse tidligere i svangerskapet, og at det er dødt. Flere som har hatt denne magefølelsen og har hatt rett? Var ikke slik forrige gang i det hele tatt! Da visste jeg at det var liv hele veien. Hadde aldri en dårlig følelse

Sist hadde jeg mye smerter og følte at noe var galt hele tiden. Hadde sa da. Mye bedre å få tatt en ultralyd for å kunne slappe av. Er ikke bra for ungen at du går å er redd vet du :-)

Jeg har ingen smerter da! Kun en følelse av at det ikke er noe der.. Skal på ultralyd om 2 uker. Men det er jo 14 dager til å vente

Jeg har følt det litt som deg. Men jeg har hatt masse systemer, forje svangerskap hadde jeg ingen symptomer men følte hele veien at jeg var gravid! Denne gangen har jeg følt at det er noe galt og at jeg ikke er gravid, men jammen såg jeg en liten blinkende reke på utvendig ul hos legen i dag, jeg er 6+7 :) så forde om man ofte skal stole på magefølelsen tror jeg kanskje vi har lett for å føle sterkt på de tingene vi er veldig redd for :)

Back
Topp