Følelse på når?

Jeg har også en følelse på før.. Sist fikk jeg en uke før termin. Denne gangen så er mens termin 5.mai, tidlig ul 6.mai og oul 16.mai:p og ho er litt større enn gjennomsnittet nå.. Så håper og tror før. 10.mai er en dato som har satt seg fast ;p så får se:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Mja... Nå har jeg aldri gått over tiden før. Men så sier de at nummer tre er en luring. Såå jeg tror nok han kommer et par-tre dager over. 7.mai kanskje :-) Termin 4.mai.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Magefølelsen sa gutt og det ble det. Termin den 14 mens "alle" sier 17 mai (typisk :p ) Tenker/ønsker 1 halvdel av mai men bør psyke meg opp til igangsetting rett før juni :p

Jeg regner med overtid, selv om jeg mest sannsynlig ikke skal gå over denne gang. Men lillesøsteren min er bombesikker på at han kommer 17.mai. Det har hun drømt om så mange ganger :p da håper jeg heller på 18.mai;)

Har termin 25., men har en følelse på at det kan bli et junibarn. Håper han vil ut i mai :-)

Tror jeg kommer til å gå en uke over. Termin 19 mai. Så tenker rundt 24 eller 25 mai. :)

Absolutt ingen følelse på når det skjer. Og det hadde jeg ikke sist heller. Tror det er like greit så jeg ikke blir utålmodig;)

Har termin 12 mai, men er sånn at jeg håper jeg blir ferdig med de tinga i huset før han kommer :) har hatt så mye vondt i detta svagerskapet og den siste måneden nå er det nedpress og skikkelig mensen smerter, så er nokk lei innen uke 38 ;) kanskje en av de 1 dagene i mai :)

Ingen følelse dessverre. Håper jeg slipper å gå over tiden. Gikk tre dager over med førstemann.

Har et håp om at han kommet 14 dager før tida, midten av april ca :) sist fikk jeg en uke før :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har termin 7 mai, men fra starten av har jeg følse av at hun kommer 30 april(mens termin) fått beskjed at det er stor mulighet hun kommer før, da hun ligger litt over kurven ;)

Har ul termin 30. Mai, men har en følelse på 15. og 18. Mai storebror kom 13 dager før termin, og jeg innbiller meg at siden jeg er mye mer aktiv denne gangen så kommer lillesøster også før termin prøver å innstille meg på overtid også da

Back
Topp