Følelse på når?

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Tenkte det kunne være litt morsomt å høre om det er noen som har en liten feeling på når de tror babyen kommer :)? Litt som med kjønn- hva følte du da?
Jeg tenkte først at det sikkert er gutt fordi vi begge hadde litt lyst på jente, men etterhvert som de første mnd gikk fikk jeg mer og mer følelsen av at det var gutt i magen hehe :) litt samme følelse har jeg nå med at han kanskje kommer i april, og ikke i starten av mai :p skal jo aldri si aldri, men gøy å se om flere har det litt sånn? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt uvanlig mye kynner og nedpress for tiden, lurer på om det har noe å si...pluss skjønner ikke hvordan magen min kan bli større enn hva den er, begynner å bli trangt for henne ;)
Håper på at hun kommer i slutten av April, så sant hun er klar til å komme da ;) hun kan godt komme på sin gamle termin 24.april :P

Jeg har termin 8mai, men har en heeelt annen dato "i hodet"... 28 april!:-)

Jeg vet ikke om det er fordi jeg ønsker bli "ferdig" eller om det er følelsen av han kommer i slutten av april. Men belager meg mentalt på å gå overtid, ellers blir de siste ukene forferdelige! :)

Jeg har termin 6 mai, men noe sier meg at hun kommer 10 mai, mens min samboer har lenge sagt at hun kommer i slutten av april så blir spennende å se...:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Så gøy det er fler enn meg som føler litt på det! :) jeg tror det blir i midten av april eller mot slutten .. Skikkelig rart :)
Forbereder meg også på overtid just in case hehe :p blir spennende å se om vi føler rett ! :D

Jeg har termin 08. Mai, men har en følelse av at han kommer 10. Mai. Blir spennende å se. :-)

Jeg gikk 9 dager over med nr 1, nr 2 kom som et skudd 4 dager før termin. Nå håper jeg at nr 3 kommer 7-10 dager før. Har termin 7 mai, så en gang mellom 26-30 april... Men man vet jo aldri...

Mannen min var helt sikker på att det skulle bli gutt den gangen her, og det var egentlig jeg også..men så var det noe bak i hode mitt som sa att det kansje er en jente??Men her var det en gutt:)

jeg har termin 10 mai, jeg har allerede vært på sykehuset en gang med falsk alarm,så håper att i slutten av april er lillebror klar for å komme ut til oss:)Mulig jeg blir satt igang før termin også med tanke på att lillebror er en stor gutt så vi skal på ny kontroll nå 8 april,spent:)

Men når man venter og håper att lillebror skal komme litt før så kommer han vell på overtid?:( Storebror kom på termin:)

Jeg har termin 3/mai, men jeg har en følelse på 8/mai.....:confused013
Har troen på mai barn hvertfall, og litt på overtid. Blir spennende å se. :dance008

Føler han kommer 22 mai. Ul termin 26 :-)

Jeg har termin 23 mai, og siden jeg har vært så heldig med de 2 andre (førstemann kom på termin og andremann kom 1 uke før) så tror jeg at jeg har brukt opp flaksen min, og blir satt i gang på overtid :p er vertfall bedre for psyken å tro det enn å håpe og tro på før termin så skjer det ingenting :-) Men har hatt en følelse på rundt 14-18 mai, så kanskje :p men hyyyshj, det sa jeg ikke høgt, nå får jeg vell svi for det :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gøy tråd!

Jeg har en følelse på at lillegutt kommer før tiden. Jeg gikk overtid sist. Har termin 29.mai og drister meg til å tippe (les:håpe) at lillegutt kommer rundt den 25/26 (les:14) hihi

Blir spennende å se.

Med førstemann var jeg bombesikker på to ting; at det var gutt og at han ville komme før. Begge deler stemte, gutt og han kom 19 dager før termin.
Denne gangen var jeg sikker på at det var jente, det stemte også. Ganske sikker på at hun kommer tidligere også, men prøver å si til meg selv at det ikke trenger å bli sånn denne gangen. Selv om jeg er veldig lav og får fort liten plass så må jeg bare forberede meg på å gå nærmere termin nå enn sist gang.
Termin er 23 mai. Jeg tipper i mai, men før 14. Mens mannen tipper en av de siste dagene i april......

Jeg har termin 3 mai, men har leenge hatt følelsen av at lillemann kommer et par uker for tidlig, og har egentlig festa meg ved 14 april :P

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Både jeg og samboer sier "slutten av April" når folk spør, istedenfor helt i starten av Mai ;)
Vi begge føler på oss den kommer ca en uke til 3 dager før, selv om vi er førstegangs.

Alle sier at jeg må regne med å gå overtid siden dette er den første, men det er ikke sånn jeg føler meg :) Og kvinnene på morssiden har alle født noen dager før termindato ;)

Back
Topp