Følelse på kjønn?

scully

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Forrige graviditet trudde eg det var ei jente heilt frå den dagen eg fekk positiv test, og det stemte. Denne gongen trur eg det blir ein gut. Skal ikkje vite kjønn på ul, så det blir spennande å sjå i august! :-)

Fleire med "feeling"?

Jeg har litt feeling på jente, men vet ikke om det er bare ønsketenkning :P
Sambo tror det er gutt :)

Jeg har en liten anelse om at det er jente! :)

siden symptomene er så mye sterkere enn de to tidligere svangerskapene, så har jeg en følelse på at det er ei jente denne gangen. hehe.. kanskje litt ønsketenking.. Jeg tror det er gutt egentlig.. Men hvis det skulle blitt jente, så ville jeg kunne sagt " det var det jeg sa!":)

Jeg blir strålende fornøyd uansett :D

Her er svangerskapet så langt helt likt som forrige gang, ikke et eneste symptom... Så mye mulig det er en liten gutt til inni det:-)
Men har litt følelse på jente egentlig, jeg har til og meg begynt å kalle det tomme soverommet vårt for "jenterommet":P hehe... Men er nok som de andre her, at følelsen kanskje er sterkest på jente fordi vi har lyst på det:-)

Skulle jeg spurt gutten på snart 2 så ville nok han helst hatt en lillebror da:P

Så langt har dette svangerskapet vært veldig likt det forrige, da fikk jeg jente, noe jeg trodde helt fra begynneslen. Så tror det blir jente denne gangen også :) Mannen håper på gutt, hehe :p

Jeg følte det ble gutt sist og da fikk jeg rett:)
Denne gangen har jeg en liten følelse på jente, men er veldig usikker. Så lang er graviditeten veldig anderledes enn sist, da hadde jeg veldig mye smerter i starten, nå merker jeg ingen ting fra livmorområdet.

Gutt, nesten helt sikkert! Haha, eg var ikkje kvalm i den hele tatt når en fekk jente forrige gang, men samtidlig har eg sugen på appelsinjus som eg hadde med ho og.. Gutt er vel litt ønsketenking, skulle være så kjekt for storebror, vi har så mange jenter i familien.

Forrige gang var jeg skråsikker på gutt, vi ville ikke vite kjønn på UL. Men ut kom det en gutt:) Har foreløpig følelse på jente denne gangen, men mulig det er litt ønsketenkning. Ja altså, ikke misforstå. En lillebror er hjertelig velkommen men det er jo litt spennende om man venter motsatt kjønn enn sist. Usikker på om vi skal vite denne gangen, jeg tror kanskje det:) Hvis de klarer å se det ordentlig..Om de er veldig i tvil vil vi ikke vite tror jeg.

Hittil er dette svangerskapet veldig ulikt det forrige..litt derfor eg tenker gut. Men har i grunnen sett for meg guten gjennom heile prøveprosessen :)

Første gang var jeg sikker på jente og det var rett.. Andre gang var jeg sikker på gutt, det var også rett. Nå tror jeg den som ikke ble noe skulle vært jente,og at det kaanskje blir gutt nå.. Men ingen sikker følelse denne gangen. I hvert fall ikke føreløpig..

Jeg føler jente. Det å få gutt er liksom veldig fjernt for meg, kan ikke forestille meg det. Så det skal bli spennende å finne ut om noen måneder hva som lurer inni der, og om jeg har rett, eller må omstille meg :)

Jeg har følelsen av at det er jente vi får <3 men blir like glad uansett om det er gutt eller jente!

Har en liten følelse på at det blir jente. Men sist trodde jeg det var gutt helt fram til uke 28, da jeg fikk vite at det var jente, så det kan godt hende jeg tar feil igjen :)

Back
Topp