Følelse av kjønn

Jeg var sikker på at det var gutter jeg skulle ha da jeg var gravid de to andre gangene, og jeg fikk rett. Denne gangen er jeg mer usikker, men er i like dårlig form som de to andre gangene.... Så da blir det vel gutt nå også da? [emoji28]

Sikker på det er jente jeg[emoji1] Det har stemt på de to første også så satser på at magefølelsen stemmer denne gangen også[emoji4]

Har egentlig ingen følelse, men om symptomer har noe å si så blir det gutt. Føler meg veldig lik nå som starten av forrige svangerskap, og det ble en gutt.
Var mye mer tappet for energi da jeg gikk med frøkna.

Men når man ser på slekta til mannen, som er overflod av jenter, så blir det vel en jente til her. Selv om vi jo har klart å lage en gutt tidligere.
Tenker 50/50 [emoji14] haha

Tror det blir gutt ettersom svangerskapet er helt likt så langt. Har hengt meg litt opp i det at man gjerne er veldig kvalm om man venter jente:)

Tror det blir gutt ettersom svangerskapet er helt likt så langt. Har hengt meg litt opp i det at man gjerne er veldig kvalm om man venter jente:)
Jeg har ikke vært særlig kvalm med noen av mine ;) men ekstremt dårlig energi med jenta da :o

Back
Topp