Følelse av kjønn

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Noen som har en følelse?

Hadde jentefølelse med eldste - han er gutt... guttefølelse med yngste - hun er jente [emoji23][emoji23]

Stoler ikke mye på den [emoji23]

Familien min tilsvarer til sammen av 10 gutter og 2 jenter, en jente på min mann side og en jente på min side. Og vi har en gutt fra før så er vel dømt til å få en gutt til [emoji4]

Føler at dette er ei jente, men vi har snakket om at vi egentlig ikke ønsker å vite kjønnet. Spørs om jeg klarer å holde meg..

Sist hadde jeg jentefølelse og det ble gutt :p Har litt jentefølelse nå og siden jeg er mye mer kvalm denne gangen, men det vil tiden vise :-)

Hadde guttefølelse sist gang- og det ble en gutt[emoji1][emoji170]
Har jentefølelse denne gangen, så det blir spennende å se om magefølelsen har rett igjen[emoji85]

Ingen magefølelse på kjønn enda. Men med første drømte jeg det var jente, og det stemte.

Har litt guttefølelse. Sist var jo bombesikker på at det ble en jente, og det ble det også[emoji4]

Jeg har jentefølelse, mannen har guttefølelse. Har alltid sett for meg at jeg ville bli en bra guttemamma, men nå begynner jeg å tenke at begge deler funker bra :)

Hadde guttefølelse sist gang- og det ble en gutt[emoji1][emoji170]
Har jentefølelse denne gangen, så det blir spennende å se om magefølelsen har rett igjen[emoji85]

Samme her[emoji1] det blir veldig spennende å se[emoji173]️
Jeg er MYE mer kvalm denne gang, det forsterker bare jentefølelsen [emoji87]

Vært litt frem og tilbake, men mest jente følelse:)

jeg har guttefølelse, kun fordi starten på dette svangerskapet er HELT annerledes enn sist :p

Sist var jeg i generelt god form, sjeldent kvalm og hadde mye energi.
Nå er jeg kvalm, trøtt og har lite energi!

Back
Topp