Føle seg stor :P

samme her..mange av de som ikke har vært gravid sjøl, vet ikke hvor mange uker man går gravid, og regner heller ikke ut så fort hvor langt man er på vei ;)
Nettopp, er bare vi det som gidder å bry oss med telling av uker og dager, ikke de som lurer;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sant sant, lurt lurt!
Så.. I oversikten står det at 14 uker er under 4 fullgåtte måneder.. Vil det si at man sier fire måneder, eller sier dere da tre måneder fram til uke 17? *forvirrende*

Når jeg var 14 uker sa jeg 3 1/2 mnd, nå er jeg 16 uker og sier 4 mnd til folk som spør:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg og :S hjelpes, vil ikke legge på meg så mye som sist :(

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

samme her..mange av de som ikke har vært gravid sjøl, vet ikke hvor mange uker man går gravid, og regner heller ikke ut så fort hvor langt man er på vei ;)
jeg velger å heller snakke i uker... om noen spør hvor mange mnd jeg er blir jeg helt satt ut. tar meg heller litt tid om andre blir forvirra... forteller antall uker + dager jeg er på vei og når babyen ca ventes og at et svangerskap er rundt 40uker.

Sant sant, lurt lurt!
Så.. I oversikten står det at 14 uker er under 4 fullgåtte måneder.. Vil det si at man sier fire måneder, eller sier dere da tre måneder fram til uke 17? *forvirrende*

litt vanskelig nå i begynnelsen.. men hvis jeg sier at jeg er 14 uker på vei, og de spør hvor mange mnd det er, så sier jeg bare ca 3 og en halv mnd :P så forstår de sånn ca hvor langt man er på vei.. jeg kommer til å si 4 mnd den 4 mai (siden da har det gått 4 mnd siden jeg fikk mensen sist ;) bare min måte å regne det ut på :P

Back
Topp