Føle seg stor :P

**LeNe**

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Føler meg STOR og er bare 12 uker, dette blir spennende :-P

føler meg også svær! og er det også tydeligvis siden alle kommenterer magen=) og foreldre til ungene på jobb har begynt å spørre meg om jeg er gravid=) bare koselig da=)

Jeg bare våknet opp en dag og hadde plutselig mage. Kjemperart!
Livmoren er nesten oppe ved navlen allerede, men kan vel nesten ikke regne med annet - er bare 13 mndr siden jeg fikk første :)

Jeg er blitt stor allerede...pang sa det og der var magen... nå kikker alle på meg haha men ingen tørr å spørre hehe

Har ikke synlig mage enda,men føler meg stor uansett:-)
Gleder meg til mage :-)

Jeg føler meg også stor, allerede! Viste mye fortere denne gang enn sist:) ser det veeldig godt siden jeg har flat mage til vanlig:) 4 mnd på vei på torsdag!:)

Jeg føler meg større enn mine uker tilsier. Nå som jeg har flyttet inn i mammatøyet ser automatisk min ekstra polstring på magen ut som gravidmage. Og det nytter jo ikke å holde inn magen noe heller. Føler meg sprengt fra magesekken og ned :P
Straks 16uker nå da, og alle rundt oss vet jeg er gravid, heldigvis :)

Jeg har fått en liten kul, men er vel bare jeg som ser det end :P syns magen har blitt såå stor :P haha men er nok bare etter mitt syn :)

Jeg hadde litt gravidmage da jeg reiste på ferie for en uke siden, men da jeg kom hjem i dag, sa mannen at den hadde vokst ! ;P

ser ikke tæra mine lengre :D:p:D:p:eek::D

Fant ut at 4 mndr er 17+5. så da er det noen dager til enda=) 3 mndr er foresten 13+2 for de som lurte på det=)

Hehe, føler meg også diger, gikk på vekta i dag igjen, fortsatt -3 kg, men ble nesten sjokka i dag, for følelsen sa noe annet :P

Stemmer ikke helt å si 12 uker=3 mnd, 16 uker=4 mnd osv, da må man belage seg på mer enn 9 mnd svangerskap i alle fall ;) Og det er kanskje ikke så stas? Så bedre å se på mnd, jeg er 16 uker i morgen, men siden vi nå er midt i mnd og jeg skal ha i begynnelsen av okt regner jeg 3,5 mnd på vei nå :)

Jeg har regnet ut måneder fra den datoen jeg fikk mensen sist.. for eks. meg, 4 januar, så 4 februar = 1 mnd osv.. siden det er litt forskjellig fra mnd til mnd hvor mange uker den har ;)

Jeg sier at jeg er nesten 4 mnd på vei når noen spør, for jeg føler at 15,16,17 uker er mer "forvirrende" for folk flest som ikke har vært gravid å tenke ut:P

Jeg sier at jeg er nesten 4 mnd på vei når noen spør, for jeg føler at 15,16,17 uker er mer "forvirrende" for folk flest som ikke har vært gravid å tenke ut:p

samme her..mange av de som ikke har vært gravid sjøl, vet ikke hvor mange uker man går gravid, og regner heller ikke ut så fort hvor langt man er på vei ;)

samme her..mange av de som ikke har vært gravid sjøl, vet ikke hvor mange uker man går gravid, og regner heller ikke ut så fort hvor langt man er på vei ;)
Sant sant, lurt lurt!
Så.. I oversikten står det at 14 uker er under 4 fullgåtte måneder.. Vil det si at man sier fire måneder, eller sier dere da tre måneder fram til uke 17? *forvirrende*

Back
Topp