Føflekker?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har deres barn fått noen føflekker? Her kommenterte legen på 1års kontrollen at de ikke pleier å få det så tidlig. Hun har en liten på låret, den kom vel rundt 10mnd alderen tror jeg...

Min har en på ryggen, har hatt den leeeenge.. Har ikke fått noen kommentarer på det..

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en på ene rumpeballen, hatt den leeeengeee, 6 mnd minst.

Min har en ganske stor på albuen. Hvertfall 0.5 cm i diameter. Han er født med den. Storebror på 4 år har bare et par stykker på det ene beinet og det er ikke veldig lenge siden de dukket opp.

Last edited:
Nei ingen her. Men var veldig påpasselig i sommer. Hun var aldri i solen
Da var ikke mi heller, dessuten er det under bleiekanten, så kan ikke være det. Jeg har i voksen alder fått noen jeg regner med er av sola.

Hun legen er litt merkelig og sier mye rart så overrasker meg ikke at det ikke stemmer :p

Ingen her. Syns nesten det er rart, for pappaen hennes har mange store.

Ingen føflekker her enda. Det har ikke 2åringen heller, og 6åringen tror jeg har 2-3stk

Noen har medfødte føflekker ellers får man de vel gradvis i barneårene.

Ingen her enno, men om både eg og gubben har ein del så blir ikkje forundra om han får etterkvart.

Her har storebror hatt en føflekk fra rundt 6 mnds alder. Helsesøster ble selvfølgelig bekymret, selvom den var bitteliten og nesten ikke synlig. Legen bare fniste og sa at noen helsesøstre er litt i overkant opptatt av det som er utenfor normalen :p

Nei det tror eg ikke har ikke lagt merke til noen, men har faktisk ikke sett så nøye etter heller.

Helt prikkfri foreløpig. Men det kan jo dukke opp senere. Jeg hadde bare tre føflekker til jeg var godt over 20, så plutselig fikk jeg flere. Mamma fikk mange i tenårene, og svigerinna mi har en del, så det ligger i familien

Back
Topp