føflekk!!

StorkNebb

Elsker forumet
noen som har fjerna?
har tre stykker som skal  bort..
kan ikke si annet enn at jeg gruer meg.. [X(]

Jeg har fjernet 3 stykker. De tok jeg hos fastlegen min (som er spesialist i allmennmedisin). Du får lokalbedøvelse og er 2 sting. Eneste driten med de jeg fjerna var at det var en på ryggen og en under den ene puppen. Så jeg sleit med å sove en stund etterpå. Ikke kunne jeg gå med BH heller[:'(]

Masse lykke til! Det gjør ikke vondt i det hele tatt [:)]

Jeg har fjerna en bakpå sideflesket,kjente ikke noe annet enn de siste stinga siden bedøvelsen bynte gå ut da. Var ganske stor,så ble 6 sting.

Har fjernet en i hodebunnen, en under puppen og en midt på ryggen.. Den på ryggen tok han ut og fikk 2 sting (for 12 år siden) og de andre to satte han bare bedøvelse i og skjærte bort og satte på vanlig plaster. Ca samme str. på de alle.. Du kjenner bare et lite stikk når de setter bedøvelse.. Ikkeno å grue seg til [:D]

Jeg fjernet 3 stk for noen år siden. Kjente når bedøvelsen ble satt, når de skjærte rundt dvs ikke smerte da men at han beveget kniven og når han sydde!! Måtte gå med bandasje en god stund etterpå [:)]

Tok vekk 3 stk i ansiktet i august, han skar dem med barberblad. Kjente ingenting! [;)]

Back
Topp