Fødte i april men.......

~tyren~

Elsker forumet
Jeg vill være her i født i mai jeg hvis det går greit det!Hadde jo termilen 8 mai så jenta kom 14 dager for tidlig,har liksom tilknytning til dere her i mai forumet så da bli det litt rart å plutselig flytte til født i april,"kjenner"jo ikke de som er i april forumet!Føler meg litt "hjemme" her!Håper det går greit for dere!!??[;)][;)]

Selvsagt! [:D]

ORIGINAL: tyren81

Jeg vill være her i født i mai jeg hvis det går greit det!Hadde jo termilen 8 mai så jenta kom 14 dager for tidlig,har liksom tilknytning til dere her i mai forumet så da bli det litt rart å plutselig flytte til født i april,"kjenner"jo ikke de som er i april forumet!Føler meg litt "hjemme" her!Håper det går greit for dere!!??[;)][;)]

Føyer meg i samme rekke... hadde termin 10. mai, men godklumpen fant ut at han ville ut før den tid, så da ble det faktisk aprilbaby på meg..[8D][:)] Men, kjenner jo ingen på aprilforumet, så vil være her med dere maimammaer!![:)][:)] Håper det er greit!!?!![8D][:D]

nr.: 3

SV: Fødte i april men....... - 09.05.2007 19:03:24

Bennie
Medlem

Medlem siden: 07.10.2006
Jeg er fra: Studerer for tiden i Bergen
Status: pålogget quote:

Jeg vill være her i født i mai jeg hvis det går greit det!Hadde jo termilen 8 mai så jenta kom 14 dager for tidlig,har liksom tilknytning til dere her i mai forumet så da bli det litt rart å plutselig flytte til født i april,"kjenner"jo ikke de som er i april forumet!Føler meg litt "hjemme" her!Håper det går greit for dere!!??
ORIGINAL: Bennie

Føyer meg i samme rekke... hadde termin 10. mai, men godklumpen fant ut at han ville ut før den tid, så da ble det faktisk aprilbaby på meg..[8D][:)] Men, kjenner jo ingen på aprilforumet, så vil være her med dere maimammaer!![:)][:)] Håper det er greit!!?!![8D][:D]
Bra det ikke er bare meg som fødte i april da![:)]

Back
Topp