Fødte du

Hestejenta

Forumet er livet
Siden det er en del her som har barn fra før, så kunne det være artig å se. 

Jeg stemmer etter termin, ble satt igang første gangen pga høyt blodtrykk og fødte da 9 dager før termin. Andre gang gikk jeg naturlig i fødsel og fødte da 10 dager på overtid. Siden siste gangen var naturlig så stemmer jeg på den. :-)

tenkte du, hvis man allerede har født. eller skal man gjette hva man tror som skjer?

4 dager etter. Føltes som en evighet...

Jeg fødte 4 dager over :)

fødte en uke over    håper jeg slipper for mye overtid denne gang for hver dag over føltes som en uke!!! 

Jeg fødte 10 dager før termin....  :)  Ikke forberedt i det hele tatt...   var sikker på 2 uker over termin..  Men heeeeelt greit å slippe gå å vente... :)

Jeg har fått alle mine 4 3-5 dager før termin.
Jeg tror jeg hadde klikka om jeg gikk over jeg altså!! Man er jo sååå lei på slutten!!

Så lenge jeg er ferdig født til 17 mai - så skal jeg være veldig fornøyd =)

Jeg fødte etter termin, nærmere bestemt 41+0. Helt greit i grunn. Var selvfølgelig dritlei, spesielt siden jeg hadde termin den 29. så "alle" andre i termingruppa mi hadde jo født:p Denne gangen håper jeg at jeg føder et par dager før eller etter termin. Helst ikke på termin da, for da har jeg bursdag:p

Med de to eldste guttene mine gikk jeg 2 dager over, minste mann ble tatt med KS 7dager før termin....å det er d snakk om denne gang også.. Venter på å få komma inn på samtale på sykehuset.

Fødte 1uke før termin,men så var ikke jeg helt enig i termindatoen heller jeg da,stolte heller på min. Og jeg fødte 2 dager etter min mens termin:)

Fødte nøyaktig en uke før termin begge gangene. En uke før termin denne gangen er vi bedt i bryllup.... ;-) Vi har takket ja med forbehold!;-)

Fødte 11 dager over.... Det var kjipt å vente så lenge, gikk på alle kjerringråd som kunne starte fødselen...uten hell :)

Jeg fødte 10 dager før ul termin, men 1 dag etter menstermin. Hadde jo håpet på å gå over 1 dag på ulterminen da....for da hadde jeg født i januar i stedet for i slutten av desember:-P

Fødte 4 dager før terminen. Ble veldig glad for jeg hadde sååå lyst på mai barn, og hun kom 31. mai

Back
Topp