Fødte dere før termin, dere som hadde (unormalt) mye kynnere?

Hadde kynnere hele veien og fødte 11 dager før termin.

Med førstemann hadde jeg kynnere fra uke 27, regelmessige fra uke 33 ca, fødte i uke 37+2.
Med nr to hadde jeg kynnere fra uke 12, regelmessige fra uke 33, og fødte i uke 38+2.

Takk for svar alle sammen!! [:D]

Jeg håper jeg er en av de som føder mellom uke 37 og termindato [;)]

*dytte opp så jeg får flere svar*

Hadde mye kynnere med førstemann- fødte uke 36+0.
Hadde enda mere kynnere med andremann- fødte uke 38+4.

jeg hadde ingen kynnere før dagen før jeg fødte, og fødte 6 dager før.

Hadde kynnere fra uke 20, økende for hver uke. De siste ukene hadde jeg problemer med å gjøre det meste pga magen ble stram med en gang (pluss at jeg hadde kraftig bekkenløsning). Fødte 9 dager over termin.

ORIGINAL: *Høna*

Hadde kynnere fra uke 20, økende for hver uke. De siste ukene hadde jeg problemer med å gjøre det meste pga magen ble stram med en gang (pluss at jeg hadde kraftig bekkenløsning). Fødte 9 dager over termin.

de kom 9 dager før og 3 dager før her. Jeg er skapt for å føde da mener jordmødrene så er vel derfor sikkert. [8D]

masse kynnere fra uke 15 sånn ca.

Dytter [:)]

Masse kynnere fra tidlig i svangerskapet.Virkelig ubehagelige til tider, spesielt på slutten.. Hadde litt påvirket livmorhals i uke 30/31 mener jeg, fikk akkurat tre uker før termin [:)]

Jeg hadde kynnere fra uke 11 og ble tidlig sykemeldt med forkortet livmorhals og unormalt mye kynnere. Fikk beskjed om at ungen sannsynligvis kom før termin... 4 dager etter ul-termin gikk vannet[:)]

Hadde mye kynnere fra ca uke 20 og de siste ukene gikk eg med omtrent konstant knallhard mage[&o] Fødte når eg var 38+6 i følge UL men 37+6 i følge til EL.

Fødte 6 dager etter termin. 

Dytter opp igjen[:)]

Jeg hadde MYE kynnere, ble oxo sykemeldt pga dette, og fødte 15 dager over termin.......

Fødte i uke 35, og hadde mye slitsomme kynnere.

Jeg slet unormalt mye med kynnere allerede fra uke 15-16, og det ble bare verre og verre mot slutten. Både jordmor og lege trodde jeg kom til å føde lenge før termin (fikk ikke lov til å jobbe pga det). Jeg ble satt i gang på termindagen pga andre årsaker og da fikk jeg høre at jeg var så umoden og absolutt ikke klar for fødsel, jeg hadde fint gått to uker over tiden hvis jeg ikke ble satt igang. Så kraftige kynnere trenger ikke å bety tidlig fødsel.

Jeg vet jo godt at mye kynnere ikke betyr fødsel før termindato....

Men jeg klamrer meg til de halmstråene jeg finner! Jeg vil selvfølgelig ikke føde før uke 37! Men håper vitterlig at jeg slipper unna bekkenløsningen før termindatoen...

For jeg har bestemt meg for at bekkenløsningen blir bedre så fort Kallemann er ute! [8D]

Så jeg liker avstemmingsresultatene så langt[;)]

Vil ha flere erfaringer [:D]

Back
Topp