Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Så nydelig bebbis så godt at dere begge rakk frem tids nok heheI dag våknet jeg med vond mage, bekken og rygg. Kjente rier halv 11. Ringte sykehuset rundt 11. Tok taxi inn. Vannet gikk på vei ut av drosjen. Hadde full åpning å han var født 1355 heldigvis rakk pappaen frem. Hadde ingen sterke pressrier men hadde rier ca hvert 5 min i et halvt minutt..
Vis vedlegget 105289
Så kjekt da hvor du ligger?Gratulerer! Fødte igår så da er vi i samme bygg det gikk jo skamfort!! Bra du rakk fram
takkGrstulerer! Elsker navnet! Pål er kjempefint
Har kommet meg hjem nå fødte på storken og lå på barsel der, familierom. Veldig fornøyd med storken! Hadde hørt så mye negativt på forhånd..Så kjekt da hvor du ligger?
Bra du er fornøyd da havnet på føden 2 i første etasje xD familierommene her var ikke så koselige. Hvor lang tid tok din fødsel?Har kommet meg hjem nå fødte på storken og lå på barsel der, familierom. Veldig fornøyd med storken! Hadde hørt så mye negativt på forhånd..
Var ikke så utrolig koselige de familierommene til storken heller, men det var uansett deilig å få enerom slik at mannen min kunne overnatte fra første ri tok det 12 t og 40 min. Kom på sykehuset 11:15 med 3 cm åpning, hun var ute 19:07. Hadde tidlig pressetrang og pressrier fra 16:30.. Litt slitsomt for å si det mildtBra du er fornøyd da havnet på føden 2 i første etasje xD familierommene her var ikke så koselige. Hvor lang tid tok din fødsel?
Ja høres litt slitsomt ut å få pressetrang så tidlig.. Jeg hadde ikke sterke rier og ikke skikkelig pressetrang var litt. Måtte bare presse selv om kroppen ikke samarbeidet. Fikk sjokk når jeg fikk beskjed om å presse rett etter de hadde undersøkt meg. Knapt kommet inn døren..Var ikke så utrolig koselige de familierommene til storken heller, men det var uansett deilig å få enerom slik at mannen min kunne overnatte fra første ri tok det 12 t og 40 min. Kom på sykehuset 11:15 med 3 cm åpning, hun var ute 19:07. Hadde tidlig pressetrang og pressrier fra 16:30.. Litt slitsomt for å si det mildt
Takk. Ja liten rakettGratulerer så mye! Det var raskt levert