Født.

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
I dag våknet jeg med vond mage, bekken og rygg. Kjente rier halv 11. Ringte sykehuset rundt 11. Tok taxi inn. Vannet gikk på vei ut av drosjen. Hadde full åpning å han var født 1355 heldigvis rakk pappaen frem. Hadde ingen sterke pressrier men hadde rier ca hvert 5 min i et halvt minutt..

image.jpg

Oj, det var virkelig raskt! Bra du rakk å komme deg til sykehuset :) Gratulerer så masse!

I dag våknet jeg med vond mage, bekken og rygg. Kjente rier halv 11. Ringte sykehuset rundt 11. Tok taxi inn. Vannet gikk på vei ut av drosjen. Hadde full åpning å han var født 1355 heldigvis rakk pappaen frem. Hadde ingen sterke pressrier men hadde rier ca hvert 5 min i et halvt minutt..

Vis vedlegget 105289
Gratulerer så mye! Så nydelig bebbis :) så godt at dere begge rakk frem tids nok hehe :p

Hurra! Gratulerer, nydelig gutt!

Gratulerer! Fødte igår så da er vi i samme bygg ;) det gikk jo skamfort!! Bra du rakk fram :)

Gratulerer så mye!

Sier gratulerer her også jeg :)

Har kommet meg hjem nå :) fødte på storken og lå på barsel der, familierom. Veldig fornøyd med storken! Hadde hørt så mye negativt på forhånd..
Bra du er fornøyd da :) havnet på føden 2 i første etasje xD familierommene her var ikke så koselige. Hvor lang tid tok din fødsel?

Bra du er fornøyd da :) havnet på føden 2 i første etasje xD familierommene her var ikke så koselige. Hvor lang tid tok din fødsel?
Var ikke så utrolig koselige de familierommene til storken heller, men det var uansett deilig å få enerom slik at mannen min kunne overnatte :) fra første ri tok det 12 t og 40 min. Kom på sykehuset 11:15 med 3 cm åpning, hun var ute 19:07. Hadde tidlig pressetrang og pressrier fra 16:30.. Litt slitsomt for å si det mildt ;)

Var ikke så utrolig koselige de familierommene til storken heller, men det var uansett deilig å få enerom slik at mannen min kunne overnatte :) fra første ri tok det 12 t og 40 min. Kom på sykehuset 11:15 med 3 cm åpning, hun var ute 19:07. Hadde tidlig pressetrang og pressrier fra 16:30.. Litt slitsomt for å si det mildt ;)
Ja høres litt slitsomt ut å få pressetrang så tidlig.. Jeg hadde ikke sterke rier og ikke skikkelig pressetrang var litt. Måtte bare presse selv om kroppen ikke samarbeidet. Fikk sjokk når jeg fikk beskjed om å presse rett etter de hadde undersøkt meg. Knapt kommet inn døren..

Back
Topp