Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke født på Kalnes men har født begge gangene på b3 i Fredrikstad. Denne gangen søker vi på Ahus av forskjellige grunner. Men jeg er ganske sikker på at de har lystgass der. er jo ett nytt sykehus med bra ventilasjon vil jeg tru. Jeg bare MÅ ha lystgassvar min beste venn begge gangene
Jeg skal ALDRI ha epidural igjen! Er det vondeste jeg har vært borti med unntak av selve fødselen med eldste. Klarte meg fint uten det med andremann så skal jaggu klare meg uten neste gang også. Men lystgassen derimot, den MÅ jeg haJa hørte først at de ikke skulle ha det..men skal sjekke det. Vet ikke hva jeg skal bruke ellers. Prøve å holde meg unna epidural denne gangen også
Spent på jordmor.. hadde veldig uflaks sist. D ødelegger så mye av opplevelsen.
Spent på dette selv jeg , med to drømmeføsler på b7 blir det rart å skulle et annet sted men har flere venninner som har født der og sier det er veldig bra , så satser på at det blir en fin opplevelse der også litt lenger vei da , så ikke sikkert vi rekker frem , men det får vi ta når det kommer ! Håper de har lystgass og badekar, da er jeg i grunnen fornøydNoen med erfaring fra føden på Kalnes? Sist gang fødte jeg i Fredrikstad og var så fornøyd m B7. Blir rart m nytt sykehus.
Men de har lystgass fortsatt? Brukte bare d de to andre fødslene og vet ikke om jeg klarer meg uten.
Ja de har visst både lystgass, badekar og kun enerom. Men d kan visst være veldig hektisk der! Men er mai en babyboom måned da tro?Spent på dette selv jeg , med to drømmeføsler på b7 blir det rart å skulle et annet sted men har flere venninner som har født der og sier det er veldig bra , så satser på at det blir en fin opplevelse der også litt lenger vei da , så ikke sikkert vi rekker frem , men det får vi ta når det kommer ! Håper de har lystgass og badekar, da er jeg i grunnen fornøyd