Født på Kalnes?

Knerten3

Glad i forumet
Noen med erfaring fra føden på Kalnes? Sist gang fødte jeg i Fredrikstad og var så fornøyd m B7. Blir rart m nytt sykehus.
Men de har lystgass fortsatt? Brukte bare d de to andre fødslene og vet ikke om jeg klarer meg uten.
 
Jeg har ikke født på Kalnes men har født begge gangene på b3 i Fredrikstad. Denne gangen søker vi på Ahus av forskjellige grunner. Men jeg er ganske sikker på at de har lystgass der. er jo ett nytt sykehus med bra ventilasjon vil jeg tru. Jeg bare MÅ ha lystgass:laughing025var min beste venn begge gangene:laughing025
 
Jeg har ikke født på Kalnes men har født begge gangene på b3 i Fredrikstad. Denne gangen søker vi på Ahus av forskjellige grunner. Men jeg er ganske sikker på at de har lystgass der. er jo ett nytt sykehus med bra ventilasjon vil jeg tru. Jeg bare MÅ ha lystgass:laughing025var min beste venn begge gangene:laughing025

Ja hørte først at de ikke skulle ha det..men skal sjekke det. Vet ikke hva jeg skal bruke ellers. Prøve å holde meg unna epidural denne gangen også
Spent på jordmor.. hadde veldig uflaks sist. D ødelegger så mye av opplevelsen.
 
Ja hørte først at de ikke skulle ha det..men skal sjekke det. Vet ikke hva jeg skal bruke ellers. Prøve å holde meg unna epidural denne gangen også
Spent på jordmor.. hadde veldig uflaks sist. D ødelegger så mye av opplevelsen.
Jeg skal ALDRI ha epidural igjen! Er det vondeste jeg har vært borti med unntak av selve fødselen med eldste. Klarte meg fint uten det med andremann så skal jaggu klare meg uten neste gang også. Men lystgassen derimot, den MÅ jeg ha:laughing025
Har vært borti en fæl jordmor sjøl med førstemann men heldigvis var det ikke ho som tok i mot sønnen vår. Men vi var å klagde på henne noen dager etterpå. Og der værste er år de visste hvem jeg mente sjøl om jeg ikke husker navnet hennes. Men de var glad for at vi sa i fra.
 
Noen med erfaring fra føden på Kalnes? Sist gang fødte jeg i Fredrikstad og var så fornøyd m B7. Blir rart m nytt sykehus.
Men de har lystgass fortsatt? Brukte bare d de to andre fødslene og vet ikke om jeg klarer meg uten.
Spent på dette selv jeg , med to drømmeføsler på b7 blir det rart å skulle et annet sted :( men har flere venninner som har født der og sier det er veldig bra , så satser på at det blir en fin opplevelse der også :) litt lenger vei da , så ikke sikkert vi rekker frem , men det får vi ta når det kommer ! Håper de har lystgass og badekar, da er jeg i grunnen fornøyd :gen014
 
Spent på dette selv jeg , med to drømmeføsler på b7 blir det rart å skulle et annet sted :( men har flere venninner som har født der og sier det er veldig bra , så satser på at det blir en fin opplevelse der også :) litt lenger vei da , så ikke sikkert vi rekker frem , men det får vi ta når det kommer ! Håper de har lystgass og badekar, da er jeg i grunnen fornøyd :gen014
Ja de har visst både lystgass, badekar og kun enerom. Men d kan visst være veldig hektisk der! Men er mai en babyboom måned da tro?:nailbiting:

Har hørt mye skryt fra de som har født der jeg også .. alt er egentlig avhengig av at man har god kjemi m JM. Sist jeg skulle føde kom en gammel flamme til mannen inn :hungover: glad ikke hun ble min JM... hadde vært litt spes :joyful:

Ellers syns jeg mai er en bra måned, med en fin tid foran oss til trilling og utekos :)
 
Back
Topp