Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tenkte jeg skulle reklamere litt for siden vår jeg. Ser ut til at mange henger litt igjen her inne. Håper at januarmammaene også kommer innom denne siden etter at de har født.
Klemmer fra meg og Alexander.
Vi henger her fortsatt vi[:)] Blir ikke tid til så mye aktiv skriving nå som før lille gullet kom, men titter nå innom og prøver å følge med. Ellers er alt strålende med oss.
Jeg henger med her inne fremdeles. Må se når dere andre får og hva. Har ikke blitt så mye skriving, men jeg har vært inne og lest litt innimellom. Men jeg kom jo hjem på fredag også da. Alt står bra til med oss alle. Har hatt litt blandede følelser til det å bli mor igjen. Får litt panikk ved tanken på ansvaret som ligger på mine skuldre nå. Kjenner kaldsvetten og kvalmen kommer snikende, men det gir seg fort. I dag har jeg hatt overskudd og energi igjen til å gjøre litt husarbeid og lage middag.