Født allerede

Ååå. Ikke født enda selv, men godt å høre at du og baby er i god behold :Heartred Gratulerer så mye!
 
Gratulerer så mye ♥️ Og masse lykke til på veien videre ♥️
 
Gratulerer så mye :) Hvor langt var du på vei?

Heldigvis ikke født enda, 28+0 idag og storesøster er født 27+3.
 
Hei. Er det flere her inne som har fått babyen sin allerede? Lille babyen vår ble hentet ut i full fart for 10 dager siden. Levde uten fostervann i en uke før jeg plutselig fikk infeksjon og måtte da ut i full fart. Heldigvis er alt stabilt og bra tross født så alt for tidlig ❤️
Gratulerer så mye med en liten skatt! :Heartred Godt å høre at det etter forholdene går bra med den lille, måtte h*n vokse og bli stor og sterk de neste ukene og månedene! Etter det jeg har fått med meg så er det foreløpig ikke flere som har født her i oktober-gruppa. Men det er noen som har født prematurt tidligere. Stor klem til deg!☺️
 
Gratulerer med den lille og håper alt går bra til tross for prematur ankomst ❤️
 
Gratulerer så mye og lykke til veien videre ❤️ Hvor langt var du kommet når det ble fødsel?
 
Gratulerer så mye! Fødte prematurt sist,og kan relatere til hvordan dere har det nå,selv om en fødsel i uke 29 så klart ikke kan sammenliknes med en i uke 24-25. På termingruppen på Facebook er det en som har født allerede-hvis det ikke er deg❤️. Husk å ta vare på deg selv også fremover, og finn på litt ting utenfor sykehuset også.
 
Gratulerer! ❤️ Håper alt går bra med dere begge. :)

Apropos: Er det vanlig å lage fødetråd her inne? Hvor man kan dele litt etter de små flytter ut av magehuset?
 
Gratulerer! Veldig fint å høre at det går bra med dere. Ønsker dere masse lykke til <3
 
Back
Topp