Fødsler som blir satt igang

Apeloffen

Forumet er livet
Da jeg var på kontroll i går, fikk jeg se fødselsjournalen fra sist, og vi snakket litt om fødselen. Hun var jo ikke der da,men forklarte litt av det som stod på journalen.
Jeg ble satt igang med noe som het Prostin E. Jeg hadde jo en styrtfødsel på 1 time og 20 min, og blødde mye i ettertid. Hadde en HB på 7,og fikk da jernsprøyter og blodoverføring blant annet. Alt dette kunne komme av den tabletten.
Flere som har blitt satt igang med Prostin E? Hvordan var fødselen deres?

dytt[;)]

Jeg ble satt igang med de tablettene. Etter første tabletten fikk jeg litt kynnere etterhvert som tiden gikk. Etter tablett nr to tok det vel en halvtime hvor jeg lå i ro og så på TV, så sa det bare PANG, og 2,5 time etter at tabletten var satt var ungen ute.

Fikk en tablett på tirsdag kveld og hadde maserier igjennom natten, hadde et par cm åpning på morgenen. Da stoppet alt opp. Så tok de vannet klooken 14, og klokka 17 var hun ute. Mistet over 2 liter blod.
Jeg ble satt i gang i uke 31. 

eg skal settas igong med ei modningspilla, muligens på torsdag :S men vett kje om da e samma pillo så du har fått..

ORIGINAL: christina87

eg skal settas igong med ei modningspilla, muligens på torsdag :S men vett kje om da e samma pillo så du har fått..

du får oppdatere oss når det hele er overstått da[;)]
Masse lykke til[:)]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

du får oppdatere oss når det hele er overstått da[;)]
Masse lykke til[:)]

da skal eg gjer :) takker masse[:)][:D]

Masse lykke til;)

Back
Topp