Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tok ikke mange dager fra 1cm til 3da jeg har hatt av og på med modningsrier som aldri tar seg opp fikk dog skjekket på sykehuset for 2dager siden og da var jeg 2cm.. men ingen endringer hittil.. termin 13.April og begynner å bli rimelig utolmodig nå, tung og slitenTermin 11.04., i uke 36 under en lang kjøretur fikk jeg min første rie, det kom noen flere ila. de neste dagene. Kynnerne tok seg opp også, men kjentes ut som jeg 'begynte på nytt' hver dag.
Fredagen jeg var 37+6 hadde jeg konstant mageknip over hele magen, dro inn til sykehuset til sjekk, hadde litt sammentrekninger og var 1 cm!
Lørdag var smertene så ille at jeg ble sengeliggende, men fikk ikke komme inn igjen på sykehuset. Natt til søndag ble jeg usikker på om jeg kjente liv, smertene ble bedre (en mellomting mellom fredag og lørdag), og lurte på om jeg fikk litt rier, men de var mindre vonde.
Fikk komme inn på sjekk igjen søndag formiddag, da lå baby sitt hjerte på 160 og ingen akselerasjoner(?) og det jeg trodde var bevegelse var jevne sammentrekninger - de kjentes jo mildere ut enn kynnere! Ble undersøkt, og var 3 cm!
Sniker fra novemberDet tok ikke mange dager fra 1cm til 3da jeg har hatt av og på med modningsrier som aldri tar seg opp fikk dog skjekket på sykehuset for 2dager siden og da var jeg 2cm.. men ingen endringer hittil.. termin 13.April og begynner å bli rimelig utolmodig nå, tung og sliten
Såpass ja det var lenge.. det er jo disse modningriene/kynnere/falske veer som bare gjør alt så tullete veit liksom ikke om det står om dager eller uker.. enkleste er jo at vannet går da vet man at nå blir det fødsel iløpet 24t. For smøre meg med tolmodighet å håpe på at disse modningsrier faktisk gjør noe nytte for segSniker fra november
Med nr 1 gikk jeg med 2 cm åpning i nesten 1 uke, ble satt i gang 38+0 så vet ikke hvor lenge jeg hadde gått hvis ikke. Med nr 2 gikk jeg med 1-2 cm i 1 uke og 3 cm åpning i 3 uker før det satte igang av seg selv 40+0