Fødselstegn

Huffda. Her har vi aldri hatt barnevakt så toåringen (blir to rundt terminen) er nå på superintensiv bli kjent besøk hos min mor i tiden framover. Foreldrene mine har ikke vært spesielt engasjert så hun kjenner ingen av de :/
Håper fødselen starter på morgenen når hun er levert i bhg så det er overstått til hun skal hentes. :p
Her kjenner hun godt til hele familien, og er skikkelig sukkersøt når vi er på besøk, men kun når jeg er der også.. hvis jeg skal levere henne og da er det ustoppelig krise i evigheter. Har samme håpet som deg om at det starter når hun er levert i barnehagen, for der gir hun seg med gråten ganske kjapt og da spiller det ingen rolle hvem som henter.

Eller; jeg håper jeg blir satt i gang egentligetter hun er levert i bhg. Går jeg i fødsel selv må.jeg ringe etter ambulanse for å komme meg til sykehuset da mannen har 35 minutters kjøretid fra jobben sin og hjem. Da rekker vi ikke til sykehuset :eek:
 
Huffda. Her har vi aldri hatt barnevakt så toåringen (blir to rundt terminen) er nå på superintensiv bli kjent besøk hos min mor i tiden framover. Foreldrene mine har ikke vært spesielt engasjert så hun kjenner ingen av de :/
Håper fødselen starter på morgenen når hun er levert i bhg så det er overstått til hun skal hentes. :p

Håper på eet samme her ja. Satser på å få levert i bhg og få fødsel unnagjort i mellomtiden :D hadde også underkant av en time aktiv sist.
Om det blir samme som sist så går det fint, men da ble jeg satt igang da.
Heldigvis ikke så lang vei til sykehuset, men har vært lite barnevakt her og, så hun kjenner ikke folk så veldig godt.
Men hørtes ikke ut som en dum ide med bli kjent besøk.
 
Har heldigvis ikke det problemet med søsken. Eldste er 7 år, og kan være stort sett hvor som helst. Lillebror er 3, og føler seg trygg så lenge storebror er der:)
 
Huffda. Her har vi aldri hatt barnevakt så toåringen (blir to rundt terminen) er nå på superintensiv bli kjent besøk hos min mor i tiden framover. Foreldrene mine har ikke vært spesielt engasjert så hun kjenner ingen av de :/
Håper fødselen starter på morgenen når hun er levert i bhg så det er overstått til hun skal hentes. :p

Her blir frøkna 2 i februar og vi begynte med overnatting hos svigers nå for ikke lenge siden, har sovet der 2 netter til nå og har gått helt supert :) hun har vært på dagsbesøk hos de mange ganger før da og kjenner de veldig godt men akkurat å overnatte er jo noe annet så greit å ha sjekket at det funka, både for oss foreldre (som helst vil ha all klntrollen selv :p ) og ho, men har som sagt gått veldig bra her :)
 
Ny kontroll hos JM i dag, og åpningen har økt til 4 cm! Fortsatt ingen fødsel:meh:
Men da må det jo bli snart!!:) Vi er jo på 21. Oktober og fortsatt bare 1 (?) fødsel, så på tide med noen flere snart!!:) Bra de holder seg inne til de ikke er premature da, men min må gjerne få komme ut nå!!:p
 
Men da må det jo bli snart!!:) Vi er jo på 21. Oktober og fortsatt bare 1 (?) fødsel, så på tide med noen flere snart!!:) Bra de holder seg inne til de ikke er premature da, men min må gjerne få komme ut nå!!:p
Jeg er 38+5 i dag, så lille er absolutt velkommen! Fått anbefalt å kjøre på med kjerringråd for å få i gang fødsel, siden åpninga mi blir større og større hele tia. Sånn at jeg ikke går inn i fødsel nesten helt åpen og ender opp med fødsel på stuegulvet:hilarious:
 
Jeg er 38+5 i dag, så lille er absolutt velkommen! Fått anbefalt å kjøre på med kjerringråd for å få i gang fødsel, siden åpninga mi blir større og større hele tia. Sånn at jeg ikke går inn i fødsel nesten helt åpen og ender opp med fødsel på stuegulvet:hilarious:
Blir like fasinert vær gang jeg leser om folk med flere cm åpning som ikke er i fødsel :p forstår ikke at det går an! Hehehe!
 
Med nr 3 som kom ifjor så kom jeg på poliklinikken uke 39 for igangsetting og hadde da 4 cm åpning så da tok de bare vannet mitt:) ska på kk om 13 dager er da 38 uker på vei og spent på hvordan åpningen er denne gang :)
 
Jeg hadde ingen tegn, før vannet plutselig gikk :p
 
Natt til fredag dro jeg inn på sykehuset med rier. Hadde ca 3 min mellom og det stod på i rundt 4 timer. Så Dabbet det av, og jeg og mannen valgte å reise litt småskuffet hjem igjen. I dag har jeg hatt tegningsblødning med masse slim. Håper virkelig det skjer noe de nærmeste dagene nå!

Sånn hadde jeg det for to uker siden, men ingen fødsel enda :( har hatt økende, regelmessige kynnere de siste dagene da. Så håper jo st det skjer noe her snart å. :)
 
Natt til fredag dro jeg inn på sykehuset med rier. Hadde ca 3 min mellom og det stod på i rundt 4 timer. Så Dabbet det av, og jeg og mannen valgte å reise litt småskuffet hjem igjen. I dag har jeg hatt tegningsblødning med masse slim. Håper virkelig det skjer noe de nærmeste dagene nå!
Så kjedelig!:( håper det tar seg opp igjen snart!
 
Brunlig utflod/slim i dag. Kan slimproppen være brunlig?? eller tegningsblødning kanskje? har ikke hatt noen blødning tidligere i svangerskapet. Uansett spennede!! Jordmor sjekket ikke åpningen hos meg ved forrige kontroll. Visste ikke at dette var vanlig å gjøre jeg... Skal på kontroll i morgen. Kan høre om hun kan sjekke det da.
 
Back
Topp