Fødselstavle

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Noen som har laget fødselstavle? Tenkte å kjøpe ramme og lage selv med første body osv. Men leter etter bokstaver, hvor har dere kjøpt bokstaver? Så på panduro men hadde jo ikke alle bokstavene jeg trengte i samme stil. Og på ebay finner jeg bare veldig små eller veldig store. Hva har dere brukt?

Har du lyst til å dele bilde for inspirasjon blir jeg ekstra glad

Fikk ikke lastet opp bilde, men har laget til begge jentene med body, 3D ultralydbilde, første bilde etter fødsel og et par til, luen fra sykehuset, navnebåndene fra sykehuset, et par sokker, hårbånd og første smokken :)
Jeg skrev ut bokstaver og fargela de bare ;)

Har lurt litt på å printe dem ut får se om det blir løsningen her også :-)

Jeg fikk tak i bokstavene på panduro.

Ellers har jeg festet hentesettet med nåler (så kan de ta det ut og bruke det senere hvis de vil), fotavtrykk, håndavtrykk, første bilde påkledd, armbånd fra sykehuset, første smokk, det kortet som lå i senga på sykehuset, en bamse/pynt fra en blomsterbukett, ultralydbilder og de første sokkene bestemor strikket [emoji6]

Jeg bestilte bokstaver fra ebay, hvite i tre. Men ikke fått somlet meg til å lage rammene enda :hilarious:

Jeg bestilte bokstaver fra ebay, hvite i tre. Men ikke fått somlet meg til å lage rammene enda :hilarious:

Har du link, finner bare veldig små eller store. Hvor store er dine bokstaver? (og eventuelt rammen)

Glemte å tagge deg, se svar over :)

Tusen takk. Tenkte også å kjøpe ikea ramme i omtrent den størrelsen. Nå man skal angre på langt navn på ungen ? ☺️

Tror jeg må se litt videre eller bare lage selv om jeg skal få plass uten å kjøpe stor ramme... (navnet er på 8 bokstaver og om bokstavene er opptil 8 cm brede så blir det stor ramme :-p )

Tusen takk. Tenkte også å kjøpe ikea ramme i omtrent den størrelsen. Nå man skal angre på langt navn på ungen ? ☺️

Tror jeg må se litt videre eller bare lage selv om jeg skal få plass uten å kjøpe stor ramme... (navnet er på 8 bokstaver og om bokstavene er opptil 8 cm brede så blir det stor ramme :p )
Bredde var 5-7cm, høyde 8cm :) men var et godt forslag å skrive på data og printe ut :happy:

Back
Topp