Fødselsstripen...

Uke 34 nå, såvidt det er antydning til den. Men begynt å få strekkmerker i underhuden da, så de kommer nok før stripen :'(

Vis vedlegget 43225

Den synes jo nesten ikke på bilde.. Men den går nesten helt under puppene.. :p (hate magen min)
Ikke lov å si at man hater kroppen sin. Alle er vi vakre på hver vår måte :) Jeg syns du er fin!! Jeg har faktisk begynt å få antydninger til en liten stripe, fra navlen og ned, spent på om den blir tydeligere :)

Takk! Har alltid vært sånn som ikke synes noe om gravidmagene mine! :p fikk stripen tidligere i forrige svangerskap, så var sikker på at jeg ikke fikk den denne gangen:)

• Liker
Reactions: H27
Hatt den siden midten av svangerskapet jeg, nå er det veldig veldig tydelig. Men har lett for å bli brun om sommeren så det er kanskje derfor. Mye pigmentering rundt ved navlen også, men har ikke noe i mot det egentlig. Og alle gravidmager er fine uansett:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en lys strek men jeg ser den ikke lenger :P magen er for rund! La merke til den på sydenturen i sommer, juli.

Leste fødselsstipend og lurte på hvorfor den var fin, haha.

Jeg fikk den også rundt uke 20 tror jeg det var.

Har denne stripen noen praktisk betydning annet enn at den er fin å se til :) ? kanskje et dumt spm, men har ikke tenkt over den stripen før jeg så innlegget her. jeg har også en godt markert stripe . ( førstegangs fødende så vet ikke så mye om slikt ) :)

Back
Topp