fødselsplan

Angelicas mamma

Glad i forumet
noen fler som skreiv ned det for og ha med på føselen eller??kikka litt gjennom min her i sta og huff jeg måtte le for meg selv.den planen dreit jeg langt i når det sto på..jeg som hadde med massasjeolje og duftelys og skulle ha full aromamassasje.. hohoho.. blei jo ikke noe av det... til hel....te med hele planen.. hihi..samboer og jeg har ledd godt av dette....hihi

Hihi. Ja sånt kan man le av i ettertid! [:D] Hadde ikke skrevet no jeg, men hadde store planer om å føde i badekaret begge gangene... Gikk jo ikke helt etter planen nei... [:D] En fødsel skal du nok ha veldig flaks om du skal kunne planlegge har jeg finni ut... [8D]

hadde ingen planer jeg. ville ta det so det kom. Fødte på fødeloftet på SUS så jeg kunne få det jeg ville ut fra hva som er alternativene der.

hehe, kladdet den men orket ikke ta noe med.
husket ikke på NOE av det når det sto på.. [:D]

her tok vi det som d kom, og det r jeg glad for... fødselen tok jo 3 tima så jeg ble no hvertfall ikke skuffa... hehe

Da jeg fikk min første ville jeg helst ikke vite mer enn nødvendig på forhånd fordi jeg grudde meg så fælt. Fikk en hard fødsel og var livredd for å føde igjen. Det jeg syntes var verst med min første var pga. komplikasjoner så måtte jeg ligge på ryggen med målinger hele tiden( meget nært akutt KS) Så med de to neste hadde jeg bare ett krav: skulle ikke ligge på ryggen. Heldigvis gikk det fint og jeg følte dette gav meg kontroll så opplevelsene av fødslene var kjempe fine.

Back
Topp