Fødselsplan

LilleDesember

Glad i forumet
Lurer på om dere har noen tips/råd om hva man bør tenke på ang når man skal skrive en fødselsplan.
Hvilke ting bør man ta stilling til?

Du bør tenke igjenom om hva slags smertestillende du kan tenke deg, eller om du ikke vil ha smertestillende i det hele tatt, om du synes det er greit at det er studenter med på fødselen din, om det er noe jordmor skal gjøre ikke skal gjøre for at fødselen skal bli en fin opplevelse. Jeg hadde med meg en cd med musikk jeg hadde lasta ned, som jeg synes var til stor hjelp en periode. Sånne ting[:)]

Lykke til med fødsel og ny verdensborger[:D]

Tusen takk. Setter stor pris på det dere har kommet med.
Og fortsett gjerne å komme med ting jeg bør tenke litt på under/etter fødsel. :)

Skrev aldri fødselsplan men var på journalskriving noen uker før fødselen og sa fra at jeg ønsket badekar.
Det kan virkelig annbefales [:D]

Du kan gjerne tenke gjennom og skrive ønsker angående smertelindring, men ikke lås deg fast, ta ting som de kommer på dagen. Kanskje trenger du virkelig epiduralen som du ikke ønsket....

hvis du går inn på www.rieteller.no så er det forslag til fødselsbrev der[:)]

eneste jeg skrev i mitt brev var at :om jeg må klippes,IKKE si noe til meg .Bare klipp[8D]

er det vanlig å skrive det? Det har jeg faktisk aldri blitt bedt om å skrive (ikke hørt om for den del)[&:]

Back
Topp