Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter med samme dilemmaet...Tenkte å få laget en fødselsplakat, nå er det straks 1 år siden vi mistet. Men de på sykehuset hadde ikke tatt mål av barnet, kun kg. De pleide ikke ta mål ved dødfødsel.Hva gjør vi da uten mål??? Forslag?
Sitter med samme dilemmaet...
Jeg vurderer å gå ut ifra gjennomsnittlengden og hva jeg husker selv.
Litt over et år siden senabort i uke 19, så frøkna var liten..
Hva er gjennomsnittslengden? Gutten vår var 7 mnd, liten 1033kg men lang. Pappa er 205 høy... ikke lett å gjette ...
Hvilken uke mistet du i?
Jeg ville tatt lengden av gjennomsnittet for den uken, men ikke skrevet lengden i selve plakaten. Sendt de melding, forklart situasjonen og bedt de utelate lengden fra alle tallene nederst.
Veldig fint initiativ, blir nok et fint minne på veggen med kommende søsken
Sender deg en klemGod idé, det kan jeg prøve!
Var 7 måneder, 23 april. Termin var 21 juni egentlig...
Sender deg en klem
En liten uke i mellom terminene våre..
Vi også fikk et ark med fot og hånd avtrykk. I tilegg fikk vi avstøpning. ❤Mistet i uke 28. Til oss laget di fødselsplakat med fot og hand av trykk med mål og vekt . De pleide di gjer på Haukeland sa dei. E veldig glad for å ha den. [emoji173]️
Vet ikke om du har lagd plakat allerede, men gutten vår ble født i uke 32+5 og han veide 2070 g, var 43 cm lang og hodet var 30 cmHva er gjennomsnittslengden? Gutten vår var 7 mnd, liten 1033kg men lang. Pappa er 205 høy... ikke lett å gjette ...
Hvilken uke mistet du i?
Jeg ville tatt lengden av gjennomsnittet for den uken, men ikke skrevet lengden i selve plakaten. Sendt de melding, forklart situasjonen og bedt de utelate lengden fra alle tallene nederst.
Veldig fint initiativ, blir nok et fint minne på veggen med kommende søsken
Vet dere om noen som lager plakater, tar hensyn til tykk/tynn baby?
Blir rørt av å lese denne tråden. Tenker på min 7-8 uker lille skatt som jeg mistet rett før St. Lucia 2017.