Fødselsperm spm

FRK John Deere

Forumet er livet
Prøver her..

Vet noen om hva som skjer med fødselspermisjonen ved de som ikke føder til terminen, tenker på de som føder før og etterpå??

Siden vi må ta ut 3 uker før estimert termin regnes den automatisk ut fra det eller reguleres den etter når faktisk barnet ble født?

Hvis du føder før termin mister du tilsvarende av permisjonen... (født 1 uke før termin blir en uke mindre perm)

Føder du etter termin, får du ikke noe ekstra perm[;)]

Så ved utregna permisjonsslutt 14 mars må jeg ut 1 uke før i arbeid om nurket skulle komme 1 uke før termindato?

Og om jeg går 2 uker over må jeg likevel ut 14 mars?

Forstår jeg dere rett?

Føder du før termin blir det vel ikke kortere perm, men du mister noe av de 3 ukene du har alene før babyen kommer, trodde jeg.
Føder du etter termin har du jo hatt lenger tid alene før babyen kommer, og du får mindre tid sammen med den, siden dagen permisjonene er over uansett forblir den samme.

Sånn jeg oppfattet det i brevet jeg fikk om vedtaket, men kan være jeg har misforstått.

ORIGINAL: Freaky*Nurse

Så ved utregna permisjonsslutt 14 mars må jeg ut 1 uke før i arbeid om nurket skulle komme 1 uke før termindato?

Forstår jeg dere rett?

Jepp!

ORIGINAL: rodstilk

ORIGINAL: Freaky*Nurse

Forstår jeg dere rett?

Jepp!

Stemmer det ja, desverre [&o]

Back
Topp