Fødselspenger+stipend

Alias

Gift med forumet
Dette spm er sikkert stilt tusen ganger før med svar, men jeg har jo seff ikke fått med meg det...så jeg prøver igjen!!![:D]
Når man får fødselspenger kan man få fødselstipend oxo da?? jeg vet at man kan få engangsbeløp og fød.stipend men at man ikke kan få både engangsstønad + fød.penger, finner liksom ikke ut dette på lånekassen sine sider heller...vet noen om hvordan di stiller seg til dette??

ja det vet jeg, men kan jeg få fødselspenger ved siden av fødselsstipendet??, fordi jeg har jobbet deltid ved siden av skolen

jeg laget en tråd på dette i går, fordi jeg fant en artikkel i bladet gravid (nyeste utgaven) der det sto at når man fikk fødselstipend fra lånekassen kunne man enten få engangsstønad, eller fødselspenger (hvis man hadde tjent mer enn en halv G, som blir rundt 30 000 de siste 6 mnd). jeg vil anbefale deg å lese den artikkelen, og så ta den med deg på trygdekontoret å høre med dem. jeg kommer iallefall til å prøve å få både fødselspenger og stipendet fra lånekassen. det tjener jeg desidert mest på :)

har lest det, men så var det noen som rota rundt i hjernen min å fortalte at ikke det stemte derfor jeg ble litt i tvil...men jeg oxo tjener mest på det:)

jeg laget en tråd på dette i går, fordi jeg fant en artikkel i bladet gravid (nyeste utgaven) der det sto at når man fikk fødselstipend fra lånekassen kunne man enten få engangsstønad, eller fødselspenger (hvis man hadde tjent mer enn en halv G, som blir rundt 30 000 de siste 6 mnd). jeg vil anbefale deg å lese den artikkelen, og så ta den med deg på trygdekontoret å høre med dem. jeg kommer iallefall til å prøve å få både fødselspenger og stipendet fra lånekassen. det tjener jeg desidert mest på :)

MEN det så ikke jeg før nå....ammetåke på forskudd...hahaha...sorry meg altså...svima det er det nye kallenavnet mitt[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp