Fødselsnerver

Sølvimor

Andre møte med forumet
Hei!
 I dag er jeg 30 uker og 1 dag på vei, så det er 10 uker og 1 dag til forventet fødsel. Studerer og leser til eksamen om dagene, men blir ofte distrahert når fødselstankene dukker opp. Er det noen som vet om det er muligheter for vannfødsel på St. Olavs Hospital i Trondheim? Vet de har begynt med det på noen sykehus. Tuppelura vår driver å sparker meg i blæra om dagene, oi, nå kom det et skikkelig spark der igjen;) (au au). Noen som vet når barnet legger seg til i den stillingen den skal fødes i? Det er her mine fødselsnerver kommer inn; Hun har snudd seg slik at ansiktet hennes er vendt mot ryggen min, og det er jo riktig, men bena sparker mot blæra, så hodet er da ikke vendt nedover som det skal på slutten. Jeg mener å ha lest at det er rundt denne tiden barnet legger seg i riktig "fødselsstilling", stemmer dette, eller er det fremdeles litt tid igjen før hun må ha lagt seg til rette? Min mor fikk meg ved setefødsel, og det var visst ikke noe særlig, så jeg vil nødig gå igjennom det hun gjorde. Håper lille lille vender hodet ned før fødsel slik at jeg slipper å bekymre meg for en potensiell setefødsel:)

Ahh..det var godt å lette litt på topplokket:)

Hei du.

Vi får håpe hun legger seg til rette, jeg er selv 33 uker på vei og han lille her har ikke festet seg helt og han vrir og vender på seg i ny og ne. Virker som han får så liten plass nå at han ikke kommer seg flere steder, men han har i de siste 3 ukene klart å vri seg fra den ene til den andre siden. Så ta det med ro alt ordener seg nok skal du se, hun har enda "god" plass å vri seg på din llille[:)]
Min far jobber på St. Olavs Hospital så jeg kan sende han en sms og høre om de har muligheter for vannfødsler der, kommer med tilbakemeldig når jeg hører noe fra han jeg[:)]

Lykke til med eksamens lesingen og den lille[:)]

Hei. Takk for beroligende svar:) Setter virkelig pris på at du hører med din far. Er du fra Trondheim kanskje? Vi får håpe alt går bra med våre søte små:)

Hei igjen[:)]
Har noe famile i trondheim og slekta mi er derfra, men selv bor jeg i oslo.

Har alt sendt sms, så nå venter vi bare på svar. Han er sikkert på jobb så det kan ta litt tid[:)]
Men gir beskjed så fort jeg vet noe.

Ha en super dag

Back
Topp