Fødselsmerker

Maddis

Elsker forumet
Nora har et lite merke mitt i mella øya.. Går dette bort? Er ikke så tydelig.. Bare når hun er sinna.. Da bli det ildrødt [;)] hehe

Min har et avlangt et i nakken, helt rødt[:)]
Vanligvis forsvinner de, men jeg selv ble født med et midt på hodet å det har jeg enda[8D]

ORIGINAL: Maddis

Nora har et lite merke mitt i mella øya.. Går dette bort? Er ikke så tydelig.. Bare når hun er sinna.. Da bli det ildrødt [;)] hehe

det har faktisk samboeren min også og det kommer fram hvis han blir sint eller dusjer for lenge eller blir veldig varm men ellers vises det ikke [:)]

Som regel har de bleknet helt iløpe tav 1-2år [:)]

Carmen Olivia har storkebitt i nakken, rødt merke i bakhodet.. Hun har også en trekant i panna over nesen og over øyenbryna... de er veldig lyse da..

Lillemor har også et fint kastemerke i panna(mellom øynene). Helsesøster og jormor sa at dette kommer til å forsvinne innen det første året. Det kalles vist for englekyss når det er plassert der<3.
http://www.doktoronline.no/articles/children/fodselsmerker.html

Mi lille har et rødt merke på venstre øyenbryn [:)] Også har hun storkebitt i bakhodet.. Storkebittene forsvinner, men det gjør vel ikke de i ansiktet?
Storebror hadde et stort rødt et i nakken og det ble borte rundt 1 års alderen iallefall [:)]

Liam har storkebitt over begge øynene, ganske rød, blitt litt svakere men siden han kom ti verden, går vel bort etterhvert [;)][;)] de a innen 6 mnd[:D]

Back
Topp