Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fødte samme dagDet lurer jeg også på! Syns det gikk veldig fort sist. Nå er gullklumpen 2 uker til lørdag, så forventer at det dukker opp snart?
Jeg fødte også 25.12 og det hele ble ordnet sist helg.Det lurer jeg også på. Fødte 25. Des og har ikke fått noenting ennå... Begynte å lure på om jeg skulle sende inn noe først, men trodde det var sykehuset som skulle det.
Jeg var i posten i dag og da hadde jeg fått brev med fødselsnr hans. Er det bare å gå inn på altinn og registrere da?Jeg fødte også 25.12 og det hele ble ordnet sist helg.
Mail og sms torsdag sist uke om at det var klart i altinn, vi reg der på kvelden, fredag sendte de fødselsattest som kom lørdag, og mandag fikk jeg mail om at navnet var godkjent, fødselsattest kommer i posten....
TroligJeg var i posten i dag og da hadde jeg fått brev med fødselsnr hans. Er det bare å gå inn på altinn og registrere da?
Hmm.. I brevet fra skatteetaten sto det bare opplysning om delt foreldreansvar tror jeg. Er det samme? Det har ikke vært noen skjema. Men har funnet ut hvor på altinn jeg skal registrere, men jeg manglet fødselsnr som jeg nå har.Trolig
Jeg fikk ikke brev, men sms og mail. Jeg har vært sånn E-bruker av alt fra skatteetaten så lenge det har vært mulig (min mann var på den tiden ansatt i skatteetaten og var derfor året før meg, testing.)
Da jeg fikk mine forrige barn fikk vi et skjema i posten som skulle i retur. Nå var det skjema på altinn.