Fødselsliste for aprilmammaene!!

faktisk veldig mange som har født før termin.. så heldige.. håper jeg kan ploppe snart og[:D] 

hmm, står at mcf har fått på generell diskusjon. Hun hører vel til her !!!

09.04.06 kom prinsen vår. Akkurat 1 uke før termin. [:D] Han heter Jo-Aleksander og var 3600 og 49 cm lang.

Gratulerer alle sammen som har fått. Har ikke fått med meg alle. [:)] 

Hei!

Ser på generell diskusjon at Prinsessa til Angeline kom den 12 april!

hei..jenta mi kom den 14...kl 00.33...

Hei!
Endelig hjemme fra sykehuset, alt står bra til.
Gutten kom til verden den 16. april klokken 23.59!

Fødselshistorie kommer snart!

Gratis til alle aprilmammaene!!
                                Lykke til med alt sammen!!!

Min lille Andrea var 3058g og 49cm lang [:)] Kjempefin liste dette, morsomt å se når og hva April. mammaene har fått[:)]

Jeg har visst forsømt meg veldig, delvis p.g.a. dårlig tilgang på nettet de senere uker, men også p.g.a. at planene ble veldig forandret her:

Hadde termin 19. april, men fikk alvorlig svangerskapsforgiftning og ble forløst med akutt keisersnitt 23.03. Fikk jente som "lovt" på ul, og hun er altså en mnd. i dag. Ble ingen aprilbaby på meg da... Hun var 2660 gram og 46 cm da hun ble født, og alt er bra med henne!

Jeg hadde termin 18 april, fikk ei nydelig jente 19.03.06 Hun veide 2770 g og var 50 cm lang [:)]

Jeg har kommet inn 2 ganger her jeg, første gangen uten vekt og mål.. andre gangen med feil nick og uten termin og dato... [:D] Mener ikke å pirke assa [;)]

AngeLine: termin 2\4. fødte en jente 12\4. 3058g og 49 cm

[:D] Prinsen vår ble født 18.april kl 13.09. Han var 4400 gram tung og 52 cm lang. En stoooor og kjempesøt gutt. Har skikkelige bollekjaker.

ORIGINAL: AngeLine

Jeg har kommet inn 2 ganger her jeg, første gangen uten vekt og mål.. andre gangen med feil nick og uten termin og dato... [:D] Mener ikke å pirke assa [;)]

AngeLine: termin 2\4. fødte en jente 12\4. 3058g og 49 cm

Ops.... jaja...da skal det være rettet.... håper hvertfall det..hehe!!

Så ble det et aprilbarn likevel... Eskil kom til verden på min bursdag, 29. april. 3020 gr 47 cm

[:)]jeg fikk 28 april [:)] Verdens nydeligste gutt. Alexander. Han var 3075 g og 48 cm. 34 cm rund hodet :)

Jeg fikk ei jente 28.april. Hedda Marie. Hu var 3970gr og 51 cm lang. Termindatoen var 26. april..

Da skal alt være oppdatert etter trådene dere har sendt inn!!

Takk for hjelpen[:)]

Fortsatt noe som mangler, men jeg regner med at dere roper ut!

Vesla mi ble født 30. April klokka 18.30. 3250 g, 49 cm og 34 cm rundt hode. Terminen var dagen før [:D]

får jeg ikke være med på lista jeg da??

Back
Topp