Fødselshistorie :)

Gratulerer så mye med jentene, og lykke til videre! :)

Gratulerer så mye med to skjønne prinsesser! Så bra at alt går bra. :)

Gratulerer så mye med jentene dine og godt å høre at det står så bra til nu til tross for litt dramatikk. Lykke til i dagene og ukene som kommer! :)

Gratulerer så masse med jentene ;-) gleder meg til videre oppdatering. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med jentene! :)
Godt at de er så sterke, og at alt har gått bra, til tross for en noe dramatisk (?) fødsel! :)

Positivt at de begge puster selv nå da, og flott at du har fått igang melken. :) Høres ut som både mor og barn klarer seg bra! :)
Hvordan går det med pappaen? Har han fått roet seg etter dramatikken?

Godt at dere får god oppfølging på nyfødtposten. Gleder meg til å se bilder av de små! :)
Var navnene klare før fødsel, og visste dere hvem som var hvem? Fine navn iallfall! :)

Gratulerer nok en gang! :)

Takk for gratulasjonen :)

Pappaen har det bra han, ihvertfall nå,som han vet at jentene har det fint! :) Han syntes det var fint du spurte ;)

Vi hadde Vilde som et klart navn før de kom. Fant ut rett etter fødselen at det var henne vi sendte til Stavanger. Julie fikk ikke navn før to dager senere :)

Tusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger! :)

Vi skal kose oss fremover alle sammen, så kommer jeg med oppdateringer underveis ;)

Gratulerer så mye nok en gang :)
Gleder meg til flere bilder, og ikke minst få hilse på disse tøffe jentene dine ♥♥
Kjekt å få høre hele historien på hvordan alt gikk til. Godt å høre at alle sammen har det fint. Ikke minst pappen som ofte blir litt glemt opp i det hele. Kan tenke meg det var litt tøft for han også ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med prinsessene :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

gratulera igjen me jentene nydelige navn, har selv tenkt på begge to hvis d blir jente. Godt fødselen gikk bra, og at jentene er sterke og klarer seg bra til tross for litt tjuvstart på livet utenfor magen! Skal bli kjekt å treffes igjen og se dem huff d kan være vanskelig for pappaen oppi alt, ofte de som oppfatter dramatikken og ikke den som ligger å føder. (Vet av egen erfaring, fra min egen fødsel).

Gratulerer så mye med jentene dine, Charieo! For en historie... Det må ha vært utrolig tøft å være igjen alene. Men, godt å høre at alt har gått så bra med dere alle sammen. Huff, det var sikkert mer dramatisk for pappaen ja. Masse masse lykke il videre! Håper du oppdaterer oss innimellom :)

Gratulerer så mye med to tøffe prinsesser :)

Back
Topp