Fødselsgave

Ellu

Elsker forumet
Ja, nå er det mange som har født, men er det noen som har fått fødselsgave fra sin hemmelige venn? Jeg har i alle fall sendt min for en stund siden, men har ikke hørt noe ennå... Vet at det nok tar litt tid før man kommer seg hjem og har tid / overskudd, men er spent på om f.eks. min pakke har kommet frem....

ORIGINAL: Mamman til Luan

Ja, nå er det mange som har født, men er det noen som har fått fødselsgave fra sin hemmelige venn? Jeg har i alle fall sendt min for en stund siden, men har ikke hørt noe ennå... Vet at det nok tar litt tid før man kommer seg hjem og har tid / overskudd, men er spent på om f.eks. min pakke har kommet frem....

skrev meg opp men ha ikke fått noen hemmelig venn æ.....så får sende en gave til noen anndre a

Har ikke termin før om 4 uker, så regner vell ikke med å få med det første[:)] Men har sendt gave!

Håper bare alle er flink til å legge ut bilder osv i tråden som er laget! Så man har en slags oversikt over hvem som har fått, å at man vet at den gaven man har sendt har kommet fram.

ORIGINAL: Nattlys

Har ikke termin før om 4 uker, så regner vell ikke med å få med det første[:)] Men har sendt gave!

Håper bare alle er flink til å legge ut bilder osv i tråden som er laget! Så man har en slags oversikt over hvem som har fått, å at man vet at den gaven man har sendt har kommet fram.

dytter denne opp jeg....

Jeg har ikke fått gave enda, men har ikke termin før 14... Har sendt avgårde min i dag:)

Har verken fått eller sendt min. Men lurer på om jeg skal få det gjort i morgen. Plutselig skjer det ting[:)]

Jeg har termin i helga, men har i allefall ikke mottatt noen gave. Min blir sendt avgårde i morgen, tenker det er greit å ha "samvittigheta på det reine" om det skulle bli fødsel både på meg og hemmelige vennen min rundt samme tid. Da får heller gaven ligge og vente med å bli pakka opp frem til babyen kommer ut..

ORIGINAL: Nnem*fødeklar*

Har verken fått eller sendt min. Men lurer på om jeg skal få det gjort i morgen. Plutselig skjer det ting[:)]

samme her[:D]

Jeg har da både fått og sendt min... [:)] Håper hun har fått den da...

Back
Topp