Fødselsgave :-) <3

SigneK

Flørter med forumet
Min beste venninne ligger på fødestuen nååå, gud så spennende :-)

Siden jeg ikke er noe særlig på hånarbeide, her er utfordringen:
Er det noen som har ett godt forslag på en fin fødselsgave, jeg faktisk klarer, og har tålmodighet til å lage??

Jeg har heklet en duk, i hele mitt liv...
Så har jeg strikket tre par sokker, hehe...
Så strikket jeg faktisk genser til hennes 1.mann, og det skjer ikke igjen!!!

Ideer? Hun er så glad i gaver en har laget selv :-)

Kunne du ikke laget en bleiekake da? Vet det ikke var det du spurte om men men[8D]

Det var det ikke, men leste om den før her også, og tar gjerne mer info :-) Er jeg som har stått for all mat og kaker i de to første dåpene hennes, så regner med det blir meg her og :-) Er det noe som passer der, hørtes så artig ut :-)

Bleie kake er en haug med bleier, pyntet og dandert som ei kake:D
Ellers kan du jo sy/strikke et vognteppe?

Ha ha, ler så jeg griner her, passer ikke i dåp med andre ord, men nå ble jeg bare enda mer inresert, for en fantastisk morsom ting :-)
Vil gjerne ha mere tips om dette altså :-)

Ellers har jeg ikke symaskin, men å strikke ett grovt vognteppe var en god ide, hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg gjør det :-) /oppskrift :-)

ORIGINAL: SigneK

Ha ha, ler så jeg griner her, passer ikke i dåp med andre ord, men nå ble jeg bare enda mer inresert, for en fantastisk morsom ting :-)
Vil gjerne ha mere tips om dette altså :-)

http://www.google.com/images?q=bleiekake+bilder&hl=no&rls=com.microsoft:no:IE-SearchBox&rlz=1I7MOOI_en&prmd=ivnsfd&source=lnms&tbs=isch:1&ei=yZxOTdaHKMXvsgaG7JmRDQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CA4Q_AUoAQ&biw=1003&bih=592

Bilder av bleiekaker[:D]

Nei så fantastisk morsomt, tusen hjertelig takk for ideen, da blir det bleiekake, og vognteppe i gave fra meg, så da er det bare å sette i gang :-)

Nok en gang takk, dette var nytt for meg :-)
-og svigermor er alt på leting etter strikkepinner til meg :-)
Dette blir spennende!![:D]

Bleiekaker er LEKRE og blir som oftest nesegrust beundret [:D][:D][:D]
Så synes at det var et godt tips.

Spennende med fødsel!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Guri, så mye fine bleiekaker :-) Gleder meg som en liten unge til å begynne :-)

Bleiekake og Mor Signes babyteppe, det vil bli satt godt pris på [:D] Kunne ønske noen av mine kunne få barn snart, hehe..

Ikke sant... finnes ikke noe morsommere en fødsels, og dåpsgaver... :-) Er jo så hærlig med sånne babyting...
Tenkte jeg skulle prøve meg på en sånn skattekiste av papp også, og gjøre det om til smokkekiste?? ;-)

Ikke sant... finnes ikke noe morsommere en fødsels, og dåpsgaver... :-) Er jo så hærlig med sånne babyting...
Tenkte jeg skulle prøve meg på en sånn skattekiste av papp også, og gjøre det om til smokkekiste?? ;-)

Så spennende [:D] Sånn kiste har jeg ikke hørt om, men det høres jo genialt ut da! Morsomt [:D]

Det hørtes fantastisk spennende ut!!! Gleder meg til å se bilder!
Heldige veninna di! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Skattene mine

Bleiekaker er LEKRE og blir som oftest nesegrust beundret [:D][:D][:D]
Så synes at det var et godt tips.

Spennende med fødsel!! [:D][:D][:D][:D][:D]

[:D]

Første del av fødselsgaven ferdig, det var den lette biten[8|]

Så til dere strikkere:
Jeg tar av meg hatten, og bøyer meg i støvet!!!
Dette er virkelig ikke noe for meg, og jeg misstenker dette babyteppet aldri vil bli ferdig.... Har vel kommet 10 cm tror jeg[:D].....

Nydelig. Blir ikke bleiekake da??

Jo selvfølgelig, det er den jeg gleder meg mest til å lage, så den gjemmer jeg til slutt [;)]

Første del av fødselsgaven ferdig, det var den lette biten[8|]

Så til dere strikkere:
Jeg tar av meg hatten, og bøyer meg i støvet!!!
Dette er virkelig ikke noe for meg, og jeg misstenker dette babyteppet aldri vil bli ferdig.... Har vel kommet 10 cm tror jeg[:D].....

Dette var jo flott! [:)]

Hva med å hekle noen enkle babysokker?
Det går faktisk fort og er lett [;)]

Helt nyydelig!!! [:D]

Back
Topp