Fødselsgave fra far?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er det noe dere tror/håper at mannen tenker på hos dere ? Har forstått at for noen er dette veldig vanlig, mens for andre ikke :p jeg selv har isåfall ordnet en ganske personlig gave til han, men aner ikke om han har tenkt på dette :p hva mener dere om disse fødselsgavene?

Er koselig i teorien, men det jeg ønsker mest av alt etter fødselen er et ryddig og rent hjem å komme hjem til. Og det har jeg understrekt flere ganger, hehe, så håper han ikke glemmer :) Sist fikk jeg smykke, armbånd og øredobber - som ikke så ut i måneskinn!! hahaha.. Han kan virkelig ikke dette med å plukke ut gaver, da er han bedre på å støvsuge :)

Jeg kommer til å gjøre det! Han har også bursdag snart, så kommer til å gi en ekstra stor gave :) litt sommerklær, øl, snacks, klokke og verktøy står på listen min av hva jeg kunne ha tenkt meg å kjøpe.

Har ikke fått det med de tre andre så regner ikke med det nå heller :) men nyvaska hus og at han lager god middag den dagen vi kommer hjem regner jeg med :p

Det har jeg faktisk ikke tenkt på og tror heller ikke vi kommer til å kjøpe noe til hverandre, selv om det hadde vært koselig :) Men skriver som andre her, forventer jo at det er ryddig og fint når vi drar hjem ;)

Nei aldri i verden om han kommer på noe slikt :p og jeg kjøper ikke til han. Men nå er vi slike som heller ikke kjøper bursdag eller julegaver til hverandre. Kjøper oss heller noe fint sammen eller bruker det på reise Osv.

Har hintet om et annheng jeg ønsker meg.. Likt som dette bare med trekant som kropp(jente). ImageUploadedByBV Forum1433413087.596826.jpg

Ellers håper jeg på litt ekstra oppvarting de første dagene/ukene,reint og ryddet hus og at han tar seg av eldste mann:)

Fikk forrige gang og vil gjerne ha igjen! Men visste ikke at det var vanlig å kjøpe til mannen...

Åj det har jeg ikke tenk på, og tror ikke det er noe vi kommer til å gjøre :) nok av utgifter med nytt hus og alt av nytt utstyr til førstefødte ;)

Forventer ikke å få noe fra far her. Har ikke tenkt så langt om jeg skal kjøpe til han heller, og aner ikke hva det skulle være....

Det tror jeg ikke faller min kjære inn :p Og faller ikke meg naturlig... Lille er gave nok i seg selv:) Vi har hatt en travel vår både tidsmessig og økonomisk med oppussing av hus og innkjøp av babyting - så tror det bare hadde skapt ekstra stress hos oss om vi skulle forvente gaver av hverandre. Men håper også på og komme hjem til rent hus, selv om jeg har en tendens til å gå over med moppen en ekstra gang etter mannen her har gjort rent...:p

Har aldri hverken tenkt eller forventet å få fødselsgave..ellerevt gi noe til far.. Ser ikke helt poenget med det,men dette er jo opp til hver enkelt :)

Av faren til min datter så fikk jeg englebarna smykke da hun ble født, så vil gjerne make med gutt, men min samboer kjøper ikke med mindre jeg sier til han hvor han kan kjøpe det x )

Jeg blir mer overrasket om jeg får noe enn om jeg ikke får noe ;)

Hva skal man med en kjøpegave når man nettopp har fått verdens beste og største gave!?:p jeg ser hvertfall ikke helt poenget :p

Jeg har ingen mann så nei det blir ingen gave på meg, og det er helt greit :)

Vet ikke, men har på følelsen av at jeg får en liten ting :)
Får se om jeg kjøper en liten ting til han men får se❤️
Jeg Har bursdag 22/6 og blir igangsatt 18/6 så kanskje jeg får den bursdagsgava:p:D

Tviler sterkt på at han kjøper noe, siden han synes det er vanskelig nok å kjøpe bursdagsgaver og julegaver til meg :P men han er veldig flink til å kjøpe roser, bake kanelboller eller gjøre andre koselige ting, så kan godt hende jeg får en eller annen oppmerksomhet :) har egentlig hverken forventninger eller forhåpninger om det, og jeg føler heller at det strengt tatt er jeg som burde gi han noe, siden han har tatt så godt vare på meg gjennom svangerskapet! :)

Jeg fikk en diamantring, alliansering, men med utstående diamant. Og planen er visstnok at jeg får en diamant i ringen per barn :) Han synes jeg fortjener det, som har tøffe svangerskap og at jeg bærer frem det som betyr mest for han i verden. Synes det er skikkelig koselig å titte ned på fingeren og tenke på han som elsker meg og barna mine ❤

Back
Topp