Fødselsgåve frå barnefar

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Nei :)

Jeg sendte en link til ham om push-present for noen uker siden, men tror ikke han biter på! Han hadde lest i kommentarfeltet under artikkelen at det måtte da være gave nok med babyen som kom ut og det var han ening i :-P Jeg forventer ikke noen gave, men hadde vært utrolig gøy og en rørende overraskelse!

Forventet ingenting og fikk for såvidt ikke en presang, men fikk noe som var bedre. Når han stakk hjem etter fødselen, så hadde han "sleiket" hele huset, vasket klær, storhandlet og fylt i skapene med mat han vet jeg liker, redd opp senger og kjøpt inn ferske blomster og pyntet med flagg. Han hadde t.o.m. kjøpt inn ekstra mykt toalettpapir til meg<3 Ja var et stk rørt mor som kom inn døren da ja. Er visst litt for heldig:D

Skjønner ikke greia egentlig. Men så kjøper vi det vi trenger eller ønsker oss når det passer sånn, så kanskje hvis noen har noe de virkelig ønsker seg og det vanligvis ikke ville la seg gjøre

Nei, det synes jeg er litt tullete. Gaven er jo forhåpentligvis at alt går bra under fødselen. Vi skal jo endelig blir foreldre etter denne lange reisen. ❤️ Det er mye viktigere at han fortsetter å ta godt vare på meg nå frem til fødselen og så skal jo han bli pappa og ta godt vare på lillegutt også. Det er den beste gaven jeg kan få akkurat nå, at mannen er snill og oppmerksom. Han har tatt veldig godt vare på meg hele svangerskapet, mens jeg har vært dårlig, det er mye viktigere for meg enn noe man kan få kjøpt hvert fall. :)

Nei, forventer ingenting, vi er da sammen om denne lille vi bringer til verden selv om det er jeg som fysisk føder, det er gave nok å endelig kunne dele gutten med mannen :) Derimot må jeg få ut fingeren fordi mannen blir 30 like etter termin :p

Korrigerer meg selv: mannen kjøpte en kjempefin bukett med roser til meg den dagen vi dro hjem fra klinikken. Det var koselig!

Forventet ikke noe, og fikk ikke noe presang heller. Men han gikk på butikken og handlet inn mye frukt, spekeskinke, fransk ost, sjokolade osv, slik at eg slapp å spise den kjipe sykehusmaten :) Fikk forøvrig forlovelsesring en uke før fødselen, men det blir jo en annen sak :) <3

Forventer ikke gave, men har et håp om at han ordner litt ekstra her hjemme før vi drar fra sykehuset. Å komme hjembyen til et ryddig, rent hus - med nyoppreddseng og blomster på bordet hadde vært herlig. :)

Forventer ikke gave, men har et håp om at han ordner litt ekstra her hjemme før vi drar fra sykehuset. Å komme hjembyen til et ryddig, rent hus - med nyoppreddseng og blomster på bordet hadde vært herlig. :)
Det har jeg også bestilt! Heller det enn gave :) er så godt å komme hjem til rent hus!

Det har jeg også bestilt! Heller det enn gave :) er så godt å komme hjem til rent hus!
...jeg har ikke bestilt det :p Vil at han skal tenke på det selv. Typisk jente :p

Jeg foreslo at svigermor kunne komme og vaske her mens vi var på sykehuset. Han foreslo at han kunne vaske hjemme mens jeg og baby var på sykehuset. Jaggu blir det interessant å ha med en rastløs fyr, som i tillegg hater alt som har med sykehus å gjøre. Satse på han får noe annet å tenke på når bebis kommer :)

Nei, det fikk jeg ikke. Vi har rett og slett ikke råd til sånt nå. (Ellers er han veldig til å skjemme meg bort). Men han har vært helt eksepsjonell <3 Virkelig hjulpet og støttet, hadde ikke klart dette uten han. Han som har vært rolig og trygg :)

Jeg foreslo at svigermor kunne komme og vaske her mens vi var på sykehuset. Han foreslo at han kunne vaske hjemme mens jeg og baby var på sykehuset. Jaggu blir det interessant å ha med en rastløs fyr, som i tillegg hater alt som har med sykehus å gjøre. Satse på han får noe annet å tenke på når bebis kommer :)
Jeg ser for meg at det blir annerledes når babyen først kommer. Dere får nok å både tenke på, og henge fingrene i. Hører mange sier at tiden på barsel oppleves som travel, for det er mye som skal skje.

Back
Topp