M
Moderator Linda
Guest
Forventar du å få det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg også bestilt! Heller det enn gaveForventer ikke gave, men har et håp om at han ordner litt ekstra her hjemme før vi drar fra sykehuset. Å komme hjembyen til et ryddig, rent hus - med nyoppreddseng og blomster på bordet hadde vært herlig.![]()
...jeg har ikke bestilt detDet har jeg også bestilt! Heller det enn gaveer så godt å komme hjem til rent hus!
Her tar jeg ikke sjangsen på at han skjønner det selv...jeg har ikke bestilt detVil at han skal tenke på det selv. Typisk jente
![]()
Jeg ser for meg at det blir annerledes når babyen først kommer. Dere får nok å både tenke på, og henge fingrene i. Hører mange sier at tiden på barsel oppleves som travel, for det er mye som skal skje.Jeg foreslo at svigermor kunne komme og vaske her mens vi var på sykehuset. Han foreslo at han kunne vaske hjemme mens jeg og baby var på sykehuset. Jaggu blir det interessant å ha med en rastløs fyr, som i tillegg hater alt som har med sykehus å gjøre. Satse på han får noe annet å tenke på når bebis kommer![]()