Fødselsgåve frå barnefar

Jeg vet ikke om han kjenner til begrepet "fødselsgave", men han er kjempeflink til å overraske meg med gaver og blomster, så det forundrer meg ikke om han gjør det :) Men jeg blir ikke lei meg om han ikke gjør det. Lillegutt er gave nok i seg selv, og jeg regner med jeg koker over av forelskelse og glede uansett ❤️❤️
 
Jeg ble 30 rett før fødsel sist, så fikk diamantring som en kombogave. Litt fordi jeg sa at NÅ vil jeg ha det, sendte mail med litt bilder og størrelsen min.

Hinter litt nå også om at det er en ting å gi sin kjøre en fødselsgave som takk for job well done, takk for arvingen liksom ;) men tviler helt ærlig på at det blir noe på meg ;-p
 
Fikk vite av mannen min idag, at han har bestilt føde gave til meg :) ble virkelig tatt på sengen hihi..
Han er så dårlig på hemmeligheter så om jeg presser litt på så sier han det tilslutt hva det er haha..
Men én del av meg ønsker faktisk å ikke vite :)<3
Ble ordentlig varm om hjertet <3
 
Fikk vite av mannen min idag, at han har bestilt føde gave til meg :) ble virkelig tatt på sengen hihi..
Han er så dårlig på hemmeligheter så om jeg presser litt på så sier han det tilslutt hva det er haha..
Men én del av meg ønsker faktisk å ikke vite :)<3
Ble ordentlig varm om hjertet <3

Ooooo, "bestilt", hva kan det være? Spennende ;) hihi, nå holdt jeg på å si "fint å ha noe å glede seg til", som om babyen ikke var nok, haha!! Men ja, you get my drift ;)
 
Ooooo, "bestilt", hva kan det være? Spennende ;) hihi, nå holdt jeg på å si "fint å ha noe å glede seg til", som om babyen ikke var nok, haha!! Men ja, you get my drift ;)

Hehe jeg skjønte ;)
Ja, bestilt av alle ting.. hihi..
 
Hadde virkelig satt pris på det, og syns jo at en oppmerksomhet hadde vært fortjent, men forventer det ikke ;)
 
Forventer ikke det :p Har ikke tenkt at det var vanlig før jeg leste denne tråden ;-) Siden vi ikke har så god råd, så håper jeg han prioriterer pengene på noe viktigere :)
 
Fikk en diamantring for ei uke sia. Men det var nok fordi han visste at jeg ønsket meg ny ring siden jeg hadde mista gifte ringen for 6 år siden! Oops
 
Jeg skal levere forlovelser ringen min til gravering. Tror jeg tar med allianseringen også, for å sette i en ny diamant ;)

Så gjør jeg fa*** meg jobben for han, haha..
 
Nei, hahaha:p men hadde vært koselig<3 såvidt vi finner på bursdagsgave engang;)
 
Jeg fikk veske som jeg ønsket meg i kombinert føde og bursdagsgave. Veldig fornøyd!
 
Back
Topp