Fødselsgåve frå barnefar

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Jeg har vldig lyst å gi han en gave. Ikke noen stort men noen øl, en kopp med pappa på og KANSKJE den pappahjerteboka. Tenkte jeg skulle gjemme det bort slik at han kunne åpne denne når han kommer hjem etter fødsel.
Baby er stort i seg selv , men har lyst å bare gi en oppmerksomhet.
Dette er noe jeg kunne gjort en vanlig fredag også for min samboer:Heartred
Selv hadde jeg blitt veldig glad for en fin bukett blomster:hello2

Nei! Jeg har armbåndet min mor fikk av min far da jeg ble født... Men jeg har ikke fått noe etter at guttene har blitt født, så regner ikke med det denne gangen heller.....

Nei det forventer jeg ikke. Venter nr 3, har ikke fått med de andre eller. Og ikke ser jeg helt poenget heller:happy:

Nei, forventer ingen gave. At han stiller opp på fødsel og er en deltagende pappa etterpå er alt jeg ønsker meg :)

Forventer ikke nei. Fikk ingenting med de andre ungene så tviler :p men hadde jo vært veldig koselig!

Nei, ingen forventninger sist:-) bare han er tilstede under og etter fødsel er jeg fornøyd. Dessuten må han hjem til to gutter også, så han har nok å tenke på;-)

Forventer ikke å få noe og syns barnet er gave nok i seg selv, men jeg fikk et englebarn-smykke av han da jenta vår ble født. Var veldig koselig det da. ❤️

Nei, absolutt ikke. Fikk ikke noe forrige gang og tror ikke han har hørt om det heller ;) Det er helt greit da jeg synes baby er gave nok i seg selv.

Tror ikke mannen min vet om denne tradisjonen engang, så forventer ikke å få noe. Så mange ting som koster masse når vi plutselig blir 3! Vi skal kjøpe ny bil, og han har lovet meg tørketrommel. Så får jo på en måte gave av han likevel;)

Forrige gang kom svigers med "push gift" til meg, en smule kleint men veldig hyggelig.
Så denne gangen har jeg sagt til samboer at jeg forventer en liten gave, men helst noe vi som familie kan ha glede av, et ordentlig kamera eller lignende.

Etter fødeselen sist gang som varte i godt over 26 timer med over en times pressing på slutten med kun lystgass syntes jeg nesten jeg fortjente noe :D

Men så skal det sies at den beste smertelindringen jeg hadde var samboeren! Så jeg brukte han under hele fødselen, fikk massasje, lente meg på ham, dro armene hans nedover når jeg hadde rier. Han var så sliten og orket nesten ikke å bære lille snupp selv engang etter fødselen.
Så kanskje vi burde gi hverandre en liten gave hver, er en utrolig opplevelse man har sammen, og det er jo hyggelig å gi noe til hverandre for innsatsen osv :Heartbigred

Forventer ikke å få det men gjør ingen ting om jeg får det;) fikk ikke sist så tviler på at jeg får noe denne gang:p

Tviler sterkt på at sambo vet at det er en 'greie' i det heletatt :p fikk ikke noe når første ble født, utenom gode ord og omtanke.. Han fikk ikke noe av meg heller - med unntak av et nydelig, frisk og velskapt guttebarn :) planen er å gi han nøyaktig det samme denne gangen ;)

Forventer ingenting, og han vet hvor lite jeg liker å få gaver, så satser på at han ikke ordner noe til meg :p

Forventar ikkje noka gåve. Men forventar ein rosebukett :) Er relativt opptatt av blomster, så har sagt at det må han klare å fikse:P

Nei det forventer jeg absolutt ikke. Er ikke noe tradisjon for noen av oss dette.

Back
Topp