Fødselsgåve frå barnefar

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Nei:) det forventer jeg ikke, jeg kommer heller ikke til å kjøpe fødselsgave til han:) er dette normalt? Aldri hørt om det før:)

Fikk ikke noe sist, så regner ikke med at jeg får noe denne gangen heller. Forventer ikke å få noe heller :) Så lenge han er med på fødselen holder det i massevis :D

Forventer ikke. Sist (fødte i mai) hadde han kjøpt en fin kurvstol som sto klar på plattingen ved inngangsdøra da vi kom hjem fra sykehuset. Der kommer morgensola, og den var fin å ha den sommeren. Det var jo forsåvidt til huset og oss begge men anledningen var fødselen, han visste at jeg gjerne ville ha en sånn stol der. Så sånn type gave syntes jeg var veldig fint :)

Nei, forventer ikke det. Hadde vært koselig, men han er så gavmild ellers og jeg får gaver innimellom uten at det nødvendigvis er en anledning, så om jeg ikke får fødselsgave er det helt greit. Men det kan godt hende han finner på å gi meg det, og da hadde jeg blitt veldig glad:)

Vi så på Thomas Giertsen-Helt perfekt for noen uker siden, der han kjøpte en bil i fødselsgave. Kikket bort på mannen som satt med en sånn "Ahaaaa.. fødselsgave ja...."-mine. Så nå forventer jeg noe ;) Hehe.

Gubben har nevnt det men jeg sier at det vil jeg ikke ha, vil heller at vi drar ut og dater og koser Oss jevnlig før og etter fødselen :-)

Kan jeg ikke tenke meg til.. får jo baby, det holder for meg!

Vi så på Thomas Giertsen-Helt perfekt for noen uker siden, der han kjøpte en bil i fødselsgave. Kikket bort på mannen som satt med en sånn "Ahaaaa.. fødselsgave ja...."-mine. Så nå forventer jeg noe ;) Hehe.

Haha! Måtte le litt nå, for vi så samme episode sammen, hvorpå samboer utbrøt:"Hæ? Må jeg kjøpe fødselsgave??"
"Ja, selvfølgelig, svarte jeg, men kanskje ikke en Porsche da" ;) :p
Så vi får se om det dukker opp noe :p

Aldri hørt om! Blir nok ikke det for oss, en ting mindre å tenke på =P

Haha! Samme her. :p Tror ikke han hadde tenkt på det før det, så får de da. ;)

Nei, forventer ikke det. Skjønner ikke helt hvorfor det er en greie å gi fødselsgave fra far :p

Nei, aldri hørt om det heller hehe

Nei :) Selv om det selvsagt hadde vært søtt gjort, er jo glad i gaver. ;) Fikk ikke sist så forventer ikke noe nå. Heller han som fortjener gave som har overlevd ni måneder med en tikkende hormonbombe. :D

Ja,det forventer jeg at jeg får! På min mors side i familien er dette en tradisjon. Min mor,mine tanter og kusiner har alltid fått et smykke eller en ring i forbindelse med barnefødsler (Mest vanlig med en ring),mens fedrene har fått gaver litt etter interesser. Jeg har fortalt min samboer om denne tradisjonen for lenge siden, og håper såklart at han husker det. Jeg har faktisk allerede kjøpt gave til han (som han får når barnet er født) I og med at det er vårt første barn kjøper jeg noe spesielt. Han har lenge snakket om at han har lyst på et lommeur til dressen sin,så det skal han få!

Nope! Tenker det å få en frisk baby i armene er mer enn nok;)

Typisk amerikansk tenker nå jeg. Forventer ingenting. Gaven er jo å få holde babyen sin for min del :)

Back
Topp