Fødselsfotografering

For min del, sier jeg nei takk.
Jeg ønsker ikke noe bilder av meg selv som fødende. Altså.. Da ser jeg jo sliten og jævlig ut, og er full av smerter. Neitakk.. Har sett andres fødselsbilder også (ikke selve pressingen altså, men.. Det rundt..), og jeg kunne ikke tenkt meg å ha slike selv. Angrer absolutt ikke på at jeg ikke har bilder bra første gang [emoji14]
Kan ta bilder etterpå :)

Men, det er jo hver sin smak. Jeg kunne bare ikke tenkt meg til å ha slike bilder selv. Om du ønsker det, synes jeg det bare er å kjøre på.

Jeg har sendt flere forespørsler til fødselsfotografer :) Ser flere påpeker at de ikke ønsker en ekstra person tilstede etc, man sender jo melding/ringer til fotografen når man har kommet i aktiv fase. Er jo ikke slik at hun blir sittende der i 10 timer og får med seg absolutt alt. Poenget er jo å knipse bilder når bebis er ute fra første stund, pga store forandringer de første timene :) Godt vi er forskjellige :D

Jeg er førstegangsfødende og har sett mange bilder etter å ha søkt meg ihjel - øyeblikkene er jo heeelt magiske. Kundene har satt stor pris på bildene (i følge nettsidene) og nei, det er vel ikke akkurat bildene man deler på Facebook :) Jeg betaler lett prisen for å få disse flotte bildene for meg selv og samboer :)

Back
Topp