Fødselsforberedene kurs

Vi skal (i hvert fall jeg, mannen er ikke så keen, han mener man bare kan lese seg opp på hva som skal skje). :p Ikke før i desember da, i Oslo.

Jeg skal, samboer skal mest sannsynlig ikke være med, han går på skole.. Vi prøver å spare fraværsdagene til lillegutt kommer!:p vi kan eventuelt betale for kurs på kvinneklinikken,og da få det på kveldstid men det er litt dyrt :/ så får se hva det blir til

Vurderer det. Men gubben er så opptatt av jobb at jeg ærlig talt ikke vet om han vil være med på slikt. Han var ikke med på OUL heller pga jobb. Ikke har vi handlet noen ting heller. Og jeg har masse bøker som han ikke har tittet i engang. Men jeg vil ikke mase... Han mener det jo godt...

Var ganske greit men visste en del del fra før som vi allerede hadde fått vite gjennom venner og bekjente som har født i tillegg til lest. Men var veldig greit å ha vært på spesielt for oss som førstegangsfødende da vi fikk omvisning på føden, barselhotellet og fødeloftet på sus. Greit å se for oss som ikke vet hvordan det ser ut:-)

Gubben her kunne nok heller foretrukket å vært på den vanlige treningen sin men ble nå med siden jeg ønsket å ha ham med og jeg allikevel skulle gå. Han er nok mer en person som tar ting som de kommer og kan gjerne fleipe om det meste mens jeg er nok mer den som oppsøker informasjon og liker å få med meg mest mulig:-)

Var ganske greit men visste en del del fra før som vi allerede hadde fått vite gjennom venner og bekjente som har født i tillegg til lest. Men var veldig greit å ha vært på spesielt for oss som førstegangsfødende da vi fikk omvisning på føden, barselhotellet og fødeloftet på sus. Greit å se for oss som ikke vet hvordan det ser ut:-)

Gubben her kunne nok heller foretrukket å vært på den vanlige treningen sin men ble nå med siden jeg ønsket å ha ham med og jeg allikevel skulle gå. Han er nok mer en person som tar ting som de kommer og kan gjerne fleipe om det meste mens jeg er nok mer den som oppsøker informasjon og liker å få med meg mest mulig:-)
Hva slags vanlig trening? :)

Skulle vært i går. Men har så smerter av bekkenløsninga så ble ikke noe av...

Vi var forrige fredag i regi av helsestasjonen, synes det var en fin ting å gjøre sammen da dette er første gang for oss begge:)

Vi var ivei på fødselsforberedende kurs idag, de viste en film om vannfødsel. Ellers var det bare prating om fødselens faser og praktisk info ifh til st.olavs :) Var helt greit! :D gratis, i regi av helsestasjonen.

Nei, men var med førstemann. :-)

Lærte ikke spesielt mye nyttig, men gjorde jo at jeg var tryggere.. :-)
Det er kanskje det viktigste med kurset.

Vi var ivei på fødselsforberedende kurs idag, de viste en film om vannfødsel. Ellers var det bare prating om fødselens faser og praktisk info ifh til st.olavs :) Var helt greit! :D gratis, i regi av helsestasjonen.
Høres ut som samme jeg var på:)

Hos oss viste de ikke vannfødsel, men viste en film hvor 2-3 par ble fulgt gjennom fødselen på sykehuset.

Back
Topp