Fødselsforberedene kurs

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Sambo og jeg var på kurs i går, og det var mer nyttig enn jeg hadde trodd! Jeg har skjøvet bort tanker om fødsel frem til nå, har vært litt redd for hvordan det skal gå. Har drømt en del om det om natten og det har vært plagsomt. Men etter kurset i går er det helt forandret! :) Jeg gikk ut derfra med en følelse av at dette kommer jeg til å klare helt fint og det er ikke noe skummelt lengre. Har sovet bedre i natt enn på lenge:) Hurra!

Jeg har også vært på det og synes det var nyttig. Var også greit at hun jordmoren som hadde det jobbet på fødeavdelingen, så hun hadde skikkelig peiling. Når du ogaå har 24 års erfaring og har født tre barn selv, så vet du hva du snakker om.
Fikk også med litt informasjon hjem, greit å lese igjennom så man ikke glemmer. Eneste jeg angra på var at jeg ikke tok med noe å skrive på, for det var så mye informasjon at jeg glemte halvparten:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lærte masse selv på kurset sist gang, nå har jeg en fødsel i minne og håper alt går like bra som sist.

Jeg var også på et slikt kurs da jeg gikk med storesøster. Var veldig nyttig for både meg og pappaen. Var veldig fint å få omvisning på sykehuset.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vi skal i morgen, og nå kjenner jeg at jeg ble litt spent. :) Så bra at dere har gode erfaringer med et slikt kurs!

Vi begynner på fødselsforberedende kurs for førstegangsforeldre til uka. Er tre ganger av to timer.

Back
Topp