Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det stemmer! Kanskje jeg skal sjekke mamayoga takk for tips!Seriøst???! Det var dårlig! Men da vil jeg spørre jordmor om kurs. Håper hun har noen forslag. Hvis du går på Mama Yoga, så har de jo et slikt kurs der.
Jeg er også førstegangs, og tenker rett og slett at det kan være greit å få litt info om fødselsforløpet, hvilke alternativer man har underveis, og andre tips slik at både jeg selv og mannen kan forberede oss litt bedre.Hva tenker man at man skal lære på ett slikt fødselsforberedende kurs? Har ikke lagt så mye tanker i ett sånt kurs selv, og er førstegangs så jeg vet ikke så mye om det. Jeg har lært litt pusteteknikker på gravidyoga, men ikke så mye mer.
Jeg er også førstegangs, og tenker rett og slett at det kan være greit å få litt info om fødselsforløpet, hvilke alternativer man har underveis, og andre tips slik at både jeg selv og mannen kan forberede oss litt bedre.
Ikke fått noe tilbud om det så da skal jeg begynne å se fødeprogrammerJeg var på kurs på Ullevål med nr 1. Drar ikke denne gang for er jo erfaren!
Jeg hadde ikke utbytte av kurset da jeg kunne alt på forhånd, men det var betryggende å se at jeg kunne alt og ikke hadde gått glipp av noe…
Uansett mye man kan lese seg opp til via de bøkene man får/ google.
Hva som skjer under, etter fødsel osv og ikke minst alt om amming..
Pusteteknikkene og alt det der glemmer du uansett i kampens hete..
Anbefaler deg å se den se den seier om fødsler på tv… Hva heter den?
Jeg så hverfall masse av de og på you tube osv ( haha, for særs interreserte )
Men vi er jo forskjellige, jeg ville vite ALT på forhånd, mens noen liker å ta det som det kommer