Fødselsforberedende kurs

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Skal dere på dette? Eller har dere kanskje vært allerede?

Jeg har meldt meg på et i neste uke. Det ble nå eller i februar, og hvis jeg føder fortidlig rekker jeg jo ikke det i februar. Turte ikke ta sjansen på det.

Det blir spennende, men gruer meg litt til å måtte forholde meg til fødselen.
Har tenkt minst mulig på det hittil....

Vi skal 25.januar, jordmor mente det var perfekt i forhold til terminen min 5.mars.

Det vi meldte oss på er et heldagskurs den lørdagen. Syntes det var greit med svangerskapskurs, det er min første og mye praktisk det er greit å ha en gjennomgang på:)

Og tenkte spesielt på mannen som ikke tar til seg info på samme måte som meg og som heller ikke klarer å ta alt innover seg helt enda ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ikke vært. Og har heller ikke fått info om det?? Er i uke 27 nå.

Mh

Jeg fikk info om det på min første svangerskapskontroll hos jordmor i uke 10. Men jeg visste om at det fantes fra før av, for mamma har alltid snakket om det fra da hun var gravid med meg:)

Vi var ikke på det da vi ventet første heller, å det gikk helt fint ;)

Vi vurderte det sist, men da gikk jeg gravid midt på sommern, så det var ingen kurs noe sted. Og ettersom fødselen gikk så fint sist, så ser jeg ikke behovet denne gangen heller :)

Skal ikke... var med store søster, for ca 2 år siden ;-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Var på det med første barnet i Stavanger . Men venter nr 3 så har ikke behov for det nå :)

Vi har meldt oss på i januar. Ble privat siden AHUS kun har på dagtid...I tillegg har jeg meldt meg på ammekurs i regi av helsestasjonen her, så jeg kan forberede meg på hva det innebærer.

Back
Topp